همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تخلف در دریافت هزینه متفاوت از داوطلبان دکتری

سرورالدین خبر داد:
تخلف در دریافت هزینه متفاوت از داوطلبان دکتری
جام جم آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر تخلف برخی از دانشگاه ها در خصوص اخذ هزینه متفاوت مصاحبه دکتری از داوطلبان، گفت: کار غیرقانونی دانشگاه ها در دریافت هزینه بیشتر از داوطلب، تک روی و عدم احترام به تصمیم جمعی است.

محمدحسین سرورالدین در گفتگو با مهر افزود: معاونان آموزشی دانشگاه ها در نشستی که همه دانشگاه ها در آن حضور داشتند حق الزحمه مصاحبه دکتری را به میزان 25 هزار تومان (250 هزار ریال) به تصویب رساندند.

وی با انتقاد از دانشگاه هایی که غیر از این مبلغ از داوطلبان مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دریافت می کنند، گفت: مبلغ 25 هزار تومان توافق همه دانشگاه ها بوده است و این کار بسیار ناپسندی است که دانشگاهی غیر این از عمل کند.

سرورالدین خاطرنشان کرد: دریافت مبلغ غیر از 25 هزار تومان برای مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 90 غیر قانونی است و این کار عدم احترام به تصمیم جمعی معاونان آموزشی دانشگاه ها است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: اگر دانشگاهی به این روش غیر قانونی کار کند تک روی کرده است و داوطلب می تواند از آنها شکایت کند چرا که حق ندارند بیش از 25 هزار تومان از داوطلب دریافت کنند.

برخی دانشگاه ها مانند دانشگاه تهران، هزینه 50 هزار تومانی برای شرکت در مصاحبه کنکور دکتری از داوطلبان دریافت می کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در این زمینه اعلام کرده است: این مبلغ بر اساس مفاد مصاحبه از داوطلبان دریافت می شود و پیش از اعلام مبلغ 25 هزار تومان از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شورای هیئت رئیسه دانشگاه تهران به تصویب رسیده است.

استخدام شرکت نفت به غیر از تهران از 30 خرداد90



شرکت ملی نفت ایران به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی، محروم و خارج از کلانشهر تهران از بین واجدین شرایط ذکور (صرفاً داوطلبان مرد) در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و در رشته های مورد نیاز از جمله مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مدیریت و ... از طریق برگزاری آزمون های کتبی و روانشناختی، مصاحبه فنی/ تخصصی، طب صنعتی و گزینش استخدام می نماید. 



 متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 30/3/90 به همین پایگاه اینترنتی

(http://azmoon.nioc.ir) مراجعه نمایند. 

افزایش حقوق‌کارمندان تاسقف10درصد

هیئت دولت تصویب کرد:
افزایش حقوق‌کارمندان تاسقف10درصد
جام جم آنلاین: هیئت دولت افزایش حقوق کارمندان دولت تا سقف 10 درصد را برای سالجاری تصویب کرد.

به گزارش مهر، براساس ماده 50 قانون برنامه پنجم توسعه تعیین ضریب ریالی در چارچوب اعتبارات مصوب برعهده هیئت وزیران است.

برهمین اساس، هیئت دولت در جلسه یکشنبه هفته جاری خود به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در مصوبه ای، افزایش حقوق کارمندان را تصویب کرد.

رحیمی ممبینی معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در این باره با بیان اینکه دولت امسال اجازه افزایش حقوق کارمندان تا سقف 10 درصد را دارد، گفت: افزایش بیش از این رقم نیازمند تامین اعتبار خواهد بود.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری افزوده است: معوقات حقوق فروردین و اردیبهشت ماه برابر با ضریب ریالی جدید محاسبه و مابه التفاوت آن به کارمندان پرداخت می‌شود

آخرین اخبار آموزش همشهری


آخرین اخبار اقتصادی جام جم

از مراجعه به چندین سایت بی نیاز می شوید

به جای مراجعه به چندین سایت آدرس سایت مورد نظر خود را به شماره ۹۳۸۴۱۶۳۶۹۲ 

ارسال کنید ما عناوین آخرین مطالب آن سایت را در این صفحه قرار می دهیم  

به این روش شما از مراجعه به سایت های متعدد بی نیاز می شوید 

آدرس ما را به خاطر بسپارید  

hamyar.blogsky.com

آخرین اخبار دانش و زندگی سایت تبیان

اختصاص 2500 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اصفهان

اختصاص 2500 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اصفهان
معاون توسعه مدیریتی و منابع انسانی استاندار اصفهان از اختصاص 2 هزار و 482 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی استان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار در جمع فرمانداران و مدیران استان با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای سرمایه‌های انسانی توانمند در بخش اداری است، اظهار داشت: استان اصفهان در فرآیند تصمیم‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله استان‌های تاثیرگذار است که در همواره از طریق تبادل نظر با ستاد در اجرای منویات دولت پویا و فعال ظاهر شده است.
وی با اشاره به تحول اداری در استان اصفهان افزود: در طول دو سال گذشته با فعال‌سازی کمیسیون تحول اداری استان و تشکیل گروه‌های کارشناسی نسبت به بررسی و عملیاتی کردن مباحث تحول اداری، بازنگری ساختار و تشکیلات، برنامه‌ریزی منابع انسانی، بهبود روش‌های انجام کار انجام شده است.
معاون توسعه مدیریتی و منابع انسانی استاندار اصفهان تصریح کرد: استقرار مدیریت بهره‌وری، ایجاد بستر مناسب در راستای فرهنگ‌سازی بهره‌وری به وسیله برنامه پنجم توسعه در استانداری، فرمانداری‌ها و بخش‌ها از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در همین راستا است.
وی ادامه داد: بروز چنین تحولی همراه با اراده‌ای استوار و با تکیه بر باورها و با نگرشی توام با دانش و ایجاد فرصت‌های مناسب برمبنای روش‌های عقلانی و هم‌گرایی صورت می‌گیرد.
زیویار اضافه کرد: با استفاده از کارشناسان، ساختار تشکیلات و تدوین برنامه جامعه نیروی انسانی و انتخاب روش‌هایی صحیح در انجام کار و نیز استقرار نگرش بهره‌وری در فرآیند ارائه خدمات نتیجه بخش خواهد شد.
وی در ادامه به مسئله مهم کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: با امضای توافقنامه‌ای که برای برآورد نیاز نیروری انسانی استان اصفهان بین معاون توسعه مدیرت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان انجام شده است، برای نیمه دوم سال 90،‌ 2 هزار و 482 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص مییابد.
وی همچنین به دفاتر پیشخوان دولت و رتبه نخست استان اصفهان در ایجاد این دفاتر اشاره و تصریح کرد:‌ 387 دفتر پیشخوان دولت در استان اصفهان وجود دارد که 80 خدمت از دستگاه اجرایی تا پایان سال جاری به خدمات دفاتر پیشخوان اضافه خواهد شد.
زیویار همچنین در فناوری اطلاعات و شبکه نرم‌افزاری استانداری اصفهان به تنظیم سند راهبردی توسعه و فناوری اطلاعات پرداخت و افزود: مدیریت بحران به عنوان یک نقشه راه برای مدیریت و هم‌گرایی در حرکت به سمت بهره‌گیری از ICT و جلوگیری از اقدامات موازی در سطح استان است.
وی بیان داشت: با گسترش شبکه استان توانسته‌ایم تاکنون بیش از 800 نقطه از دستگاه‌های اجرایی استان را از طریق اینترنت و اینترانت به یکدیگر وصل کنیم.
معاون توسعه مدیریتی و منابع انسانی استاندار‌ اصفهان پرتال استانداری اصفهان را از جمله پربیننده‌ترین سایت‌ها برشمرد و گفت: این پرتال تاکنون یک میلیون بازدید کننده داشته است.
وی در مورد ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از حدود 81 دستگاه اجرایی استان 75 دستگاه به صورت داوطلبانه در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اقتصادی شرکت میکنند که در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در سه گروه توسط کارشناسی صورت گرفته که از برترین‌های آنها در جشنواره شهید رجایی تقدیر خواهد شد.
زیویار بیان داشت: امور مربوط به کارکنان ایثارگر استانداری و کارکنان ایثارگر در سایر دستگاه‌های اجرایی از طرف استاندار در بخش حوزه کلی امور ایثارگران به این معاونت تفویض شد تا توجه ویژه‌ای به امور ایثارگران در استان شود.

آزمون عملی اخذکارت صلاحیت تدریس موسیقی برگزار شد

آزمون عملی اخذکارت صلاحیت تدریس موسیقی برگزار شد
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: آزمون عملی اخذکارت صلاحیت تدریس همه گروه های موسیقی با حضور استادان مطرح این رشته با توجه به نوع ساز انتخابی برگزار شد. 
به گزارش خبرگزاری مهر، احمد رضا نداف افزود: آزمون عملی اخذکارت صلاحیت تدریس موسیقی با حضور بیش از 200 نفر از متقاضیان استانهای خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان، بوشهر و فارس در شیراز برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این آزمون استادانی چون ارسلان کامکار، اردشیر کامکار،  ساکت، دکتر رادمان حضور داشتند، افزود: این آزمون در همه گروه های موسیقی شامل ساز و آواز ایرانی، غربی، سازهای پاپ، موسیقی کودک و.. برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: نتایج این آزمون پس از ارسال نمرات و تایید دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نیمه تیر ماه اعلام می شود.
وی با اشاره به برگزاری آزمونهای تئوری متقاضیان کارت صلاحیت تدریس در همه رشته های تجمسی نمایش و موسیقی گفت: در همین راستا آزمونهای عملی متقاضیان کارت صلاحیت تدریس در رشته های تجسمی و نمایش در روزهای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه جاری با بیش از 170 نفر شرکت کننده در 22 رشته برای متقاضیان مناطق جنوب کشور در فارس نیز برگزار شد که نتایج آن نیز اعلام می شود.
نداف با تاکید بر اینکه کارت صلاحیت تدریس تنها مجوز تدریس در آموزشگاه های هنری است، گفت: تمامی مربیان باید تا پایان سال جاری نسبت به شرکت در آزمون های مربوطه اقدام وبرای اخذ این نوع مدرک جهت ادامه فعالیت در آموزشگاه های هنری سراسر استان تلاش کنند.

نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی اعلام شد


نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی اعلام شد
 اسامی قبول‌شدگان نهایی  آزمون‌های عملی،علمی و هوش جهت استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام شد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 90 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در راهنمای همشهری شنبه 21 خرداد ماه به همراه تاریخ و ساعت مراجعه پذیرفته‌شدگان درج شده است.
شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اطلاع از نتایج به راهنمای همشهری مراجعه و طبق دستورالعمل رفتار نمایند.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

محل برگزاری مصاحبه دانشکده علوم پایه می باشد.

 

اصل و تائیدیه مدارک ذیل مورد نیاز می باشد:

  • ریز نمرات و معدل تائیدشده کارشناسی وکارشناسی ارشد
  • مدرک معتبرزبان
  • سوابق آموزشی
  • سوابق پژوهشی شامل:مقالات چاپ شده در مجلات معتبر و مقالات ارائه شده در کنفرانس ها وسمینارها و گردهمایی معتبر،ثبت اختراع،کتب تالیف یا ترجمه شده،تائیدیه کسب رتبه درجشنواره ها و المپیادها

تاریخ مصاحبه روز دوشنبه 1390/4/6 (6 تیرماه 90)  راس ساعت 9صبح می باشد

شماره حساب درآمد اختصاصی دانشگاه لرستان:   2709043822 یا  7873149012 بانک تجارت - شعبه دانشگاه لرستان

نحوه خرید بیمه دوره خدمت سربازی تشریح شد

در گفت و گوی فارس با مدیر کل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران
نحوه خرید بیمه دوره خدمت سربازی تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران گفت: تمام بیمه شدگان صندوق تأمین اجتماعی می‌توانند نسبت به خرید بیمه سربازی اقدام کنند.

داریوش صالح‌پور‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: بیمه شدگانی که مایل به پرداخت حق بیمه ایام خدمت سربازی هستند باید علاوه بر بیمه پرداز بودن قبل از تاریخ تقاضا، حداقل۲ سال سابقه پرداخت حق بیمه نزد صندوق تأمین اجتماعی داشته باشند، بنابراین تمام بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد و سایر بیمه شدگانی که به هر نحو حق بیمه پرداخت می‌کنند به شرط دارا بودن این شرایط می‌توانند تقاضای پذیرش مدت خدمت سربازی را به عنوان سابقه پرداخت حق بیمه به شعب تأمین اجتماعی ارائه دهند.

وی افزود: متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی که در آن بیمه‌پرداز هستند، فرم درخواست احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه‌های جنگ تحمیلی را تکمیل تا امکان اقدامات بعدی برای آنها فراهم شود.

صالح‌پور خاطر‌نشان کرد: طبق ماده۳ آیین نامه این قانون میزان حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه یا حضور داوطلبانه مشمولان در جنگ تحمیلی ۳۰ درصد میانگین مجموع حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه آخرین ۲ سال قبل از تقاضا به ازای طول مدت خدمت مورد نظر است که پرداخت هفت سی‌ام آن به عهده بیمه شده و ۲۳ سی ام آن نیز توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر کل شهرستان‌های استان تهران گفت: مبنای محاسبه مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه طبق آیین‌نامه، مدت زمانی است که به عنوان دوره سربازی در کارت پایان خدمت افراد ثبت شده است.

صالح‌پور افزود: در مواردی که به موجب گواهی‌های صادر شده از مراجع ذی‌صلاح مشمولان اعزامی به خدمت نظام وظیفه به دلایلی از ادامه خدمت سربازی معاف می‌شوند پس از دریافت مدارک مستند از جمله کارت معافیت خدمت و گواهی‌های مربوطه، پذیرش مدت خدمت سربازی انجام شده چنین افرادی از زمان شروع خدمت نظام وظیفه تا تاریخ ترک خدمت نظام وظیفه به دلیل معافیت با رعایت سایر شرایط مبنای محاسبه قرار می‌گیرد و در هر صورت اصل مدت خدمت سربازی انجام شده ملاک عمل خواهد بود.

وی افزود: در مواردی که در کارت پایان خدمت برخی متقاضیان عباراتی مانند مدت خدمت تشویقی، خدمت در مناطق عملیاتی درج شده باشد صرفاً اصل مدت خدمت انجام شده با توجه به تاریخ شروع و خاتمه ثبت شده در کارت پایان خدمت نظام وظیفه ملاک عمل خواهد بود.

صالح‌پور خاطرنشان کرد: در مواردی که به دلیل مفقود شدن، از بین رفتن بر اثر حوادث دسترسی به دفترچه یا کارت پایان خدمت مقدور نباشد، پذیرش اصل گواهی انجام خدمت نظام وظیفه صادر شده از مراجع ذی‌صلاح با ذکر تاریخ شروع و خاتمه خدمت سربازی بلامانع است.

وی یادآور شد: بیمه شدگان می‌توانند برای پذیرش مدت خدمت نظام وظیفه هر زمانی که تمایل دارند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند اما باید توجه داشته باشند که هر چه برای این منظور دیرتر اقدام کنند به دلیل افزایش سطح دستمزدها مبنای کسر حق بیمه میزان مبلغی که باید پرداخت کنند بیشتر خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران گفت: مهلت پرداخت حق بیمه مدت خدمت سربازی برای مشمولان دارای شرایط لازم حداکثر تا پایان ماه بعد از تسلیم اعلامیه بدهی مربوطه که در برگ پرداخت حق بیمه درج می‌شود خواهد بود.

صالح‌پور خاطر نشان کرد: در صورتی که متقاضی درموعد مقرر از پرداخت حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه خوداری کند احتساب سوابق مورد نظر بیمه شده موکول به ارائه درخواست جدید خواهد شد.

استفاده از تلفن همراه برای کشاورزی

استفاده از تلفن همراه برای کشاورزی

گروهی از دانشجویان دانشگاه ایلینویز آمریکا، چندین فیلم ویدیویی تهیه کرده‌اند که روش‌های ساده‌ و ارزان قیمتی برای توسعه و بهبود زندگی مردم کشورهای در حال توسعه آموزش می‌دهد.

یکی از این فیلم‌ها کشاورزانی را نشان می‌دهد که چگونه از دانه درخت زیتون تلخ، حشره‌کش طبیعی تولید می‌کنند.

به گفته باری پیتنریج، یکی از اعضای این تیم، از زمان امکان دسترسی کاربران کشورهای جهان سوم به اینترنت، انقلابی در روش دسترسی و به اشتراک گذاری اطلاعات رخ داد و هم اکنون با دسترسی بیشتر به تلفن‌های همراه مخصوصا در کشورهای در حال توسعه این روش‌ها پیشرفته‌تر و بهتر شده است.


ادامه مطلب ...

استخدام مجلس شورای اسلامی تا 90/3/23

مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود ، افراد واجد شرایط ذیل را ازطریق برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه علمی و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور استخدام می نماید.

 برای مشاهده آگهی اینجا کلیک کنید