همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کاهش 90 درصدی تعرفه‌ پستی برای فروشگاه‌های اینترنتی


کاهش 90 درصدی تعرفه‌ پستی برای فروشگاه‌های اینترنتی
مدیر عامل شرکت پست گفت: به منظور حمایت از ادامه فعالیت‌ فروشگاه‌های اینترنتی، تعرفه حق مقرر پستی از 2000 تومان به 200 تومان کاهش یافت.

محمدحسن کرباسیان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: پس از تغییر تعرفه‌های پستی از سوی 2 صنف مطبوعات و فروشگاه‌های اینترنتی، موضوعات مطرح شد و متوجه شدیم این دو طیف از این تغییر تعرفه دچار مشکلاتی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت پست افزود: در همین راستا با توجه به مکاتبات فروشگاه‌های خرید و فروش اینترنتی با شرکت پست، به منظور حمایت از ادامه فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی، هزینه مقرر برای فروشگاه‌های اینترنتی از 2000 تومان به 200 تومان کاهش یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که هزینه یک کالا در فروش اینترنتی از مجموع هزینه پستی به اضافه حق مقرر محاسبه می‌شود، با احتساب 2000 تومان حق مقرر، هزینه نهایی هر کالا برای مشتری مقرون به صرفه نبود و این عامل فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی را دچار مخاطره کرده بود.

وی ادامه داد: همچنین دومین صنفی که از تغییر تعرفه‌های پستی گله‌مند بودند، حوزه مطبوعات بود که در صحبت اخیر با معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد قرار شد جلسه‌ای برای بررسی این موضوع بگذاریم. مدیرعامل شرکت پست افزود: قرار شد در جلسه‌ای با ایشان راه‌هایی برای حل مشکل مطبوعات، از طریق جبران هزینه از محل منابع یا لحاظ کردن ردیف برای مطبوعات در بودجه پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد