همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

زمان دریافت کارت آزمون جذب استادان معارف علمی کاربردی اعلام شد


زمان دریافت کارت آزمون جذب استادان معارف علمی کاربردی اعلام شد
زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون اختصاصی جذب استادان معارف اسلامی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.  
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا و براساس اعلام روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه گفت : داوطلبان باید تا 19 خرداد ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه الکترونیکی www.asatid.org نسبت به پرینت کارت ورود به آزمون خود اقدام نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی افزود: آزمون جذب استادان معارف اسلامی دانشگاه جامع علمی کاربردی 20 خرداد ماه سال جاری بطور همزمان در مراکز تعیین شده برگزار می شود.
وی اظهار داشت: آزمون استان های فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در شهر شیراز ، آزمون استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان و اردبیل در شهر تبریز ، آزمون استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در شهر مشهد ، آزمون استان خوزستان در شهر اهواز ، آزمون استان های یزد ، کرمان و هرمزگان در شهر یزد ، آزمون استان های گیلان ، مازندران ، سمنان و گلستان در شهر بابلسر ، آزمون استان های تهران ، قم ، البرز ، قزوین ، چهارمحال و بختیاری ، اصفهان و مرکزی در شهر قم ، آزمون استان های کرمانشاه ، کردستان ، همدان ، ایلام و لرستان در شهر کرمانشاه و آزمون استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان برگزار می شود.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی درخصوص مزایای این آزمون اختصاصی گفت: در صورتی که ارزشیابی دانشجویی مدرسان شرکت کننده در این آزمون، سه ترم متوالی حداقل 6 واحد در درس مربوطه مطلوب باشد ، پس از قبولی در آزمون ، نیازی به شرکت در مصاحبه علمی نخواهند داشت.

اعلام نتیجه آزمون مجازی راهبران هوشمند ویژه کارشناسان حوزه معاون

اعلام نتیجه آزمون مجازی راهبران هوشمند ویژه کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی
نتیجه آزمون مجازی راهبران هوشمند ویژه کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، اولین آزمون دوره مسابقات علمی- تربیتی راهبران هوشمند ویژه کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی حوزه ستادی، ادرات کل استان ها و مناطق، معاونین پرورشی، مربیان تربیتی، مشاورین مدارس سراسر کشور به مسئولیت معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
در این آزمون بالغ بر تعداد 12000 نفر شرکت نمودند که با توجه به نسبت شرکت کنندگان هر استان، تعداد 100 نفر از بین افرادی که بالاترین نمره را کسب نموده اند به قید قرعه برگزیده شدند که ضمن اطلاع رسانی از طریق سیستم پیامک، هدایای آن ها به انضمام لوح تقدیر به استان های محل خدمت ارسال خواهد شد.

شماره 613 بازارکار مورخ 16 خرداد90

برای دانلود و مشاهده صفحه اول اینجا کلیک کنید
برای دریافت شماره های بعدی در ایمیل در سایت و از طریق لینک های بالای صفحه عضو شوید

ارسال پستی سوالات کارشناسی ارشد سال های 86 تا 90 سراسری

سوالات کارشناسی ارشد سال های 86 تا 90 به همراه کلید و به صورت pdf
بر روی سی دی
ارسال پستی به آدرس شما
سی دی را در محل خود تحویل بگیرید
سپس پول آن را پرداخت کنید
برای درخواست و وارد کردن کد رشته مورد نظر خود اینجا کلیک کنید
کد رشته ها 4 رقمی می باشند برای مثال
1303 کد رشته زراعت
1142 کد رشته مدیریت
شماره تماس 9384163692
برای مشاهده کد رشته ها و سفارش اینجا کلیک کنید

4 مرحله تاثیر سایت های مستهجن روی سلامت روانی

با تشکر از سایت منبع

برای مشاهده مقاله مورد نظر با عنوان 4 مرحله تاثیر سایت های مستهجن روی سلامت روانی

اینجا کلیک کنید

فروش لپ تاپ dell در بروجرد

یک عدد لپ تاپ فروشی کارکرده در بروجرد  

قیمت 350 هزار تومان 

امکانات 

هارد 60 گیگ 

رم 1.37 

سی پی یو  

شماره تماس 9384163692 

آدرس برای مشاهده  

بروجرد م سپاه خ چمران نبش ک محبت پلاک 98 

لیست آخرین مطالب سایت

سهم 25 درصدی نمرات سال سوم در قبولی کنکور

سهم 25 درصدی نمرات سال سوم در قبولی کنکور
جام جم آنلاین: رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از اصلاح نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در قانون برنامه پنجم توسعه خبر داد.

عبدالامیر عرفی به ایسنا گفت: در بند 3 ماده 19 قانون برنامه پنجم توسعه، یکی از ماموریت‌های آموزش و پرورش و مرکز سنجش این وزارتخانه، اصلاح نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است، لذا این مرکز باید در طول 5 ‌سال بتواند این برنامه را در همه پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی با همکاری حوزه‌های مرتبط اجرایی کند.

وی استفاده از فناوری‌های نوین در طراحی، چاپ و تکثیر سوالات امتحانی و تدوین نظام ارزیابی پایش، اصلاح و افزایش بهره‌وری در حیطه‌های مختلف آموزشی و پرورشی را از دیگر مصوبات قانون برنامه پنجم توسعه عنوان و تصریح کرد: ماموریت‌های جدید، نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش و مرکز سنجش این وزارتخانه خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش توضیح داد: یکی از وظایف محول شده به مرکز سنجش، ارزشیابی شاخص آموزشی و پرورشی است که مشخص می‌کند، چقدر وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های مختلف آن توانسته است به اهدافی که در شورای عالی این وزارتخانه مصوب شده، دست یابد لذا باید همه مقوله‌ها و مواردی که وزارت آموزش و پرورش متولی آن است را مورد ارزیابی قرار داده و نتایج آن را اعلام کند.

عرفی همچنین از اعمال 25 درصد نمره امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه در کنکور 90 خبر داد و خاطر نشان کرد: جایگزینی سوابق تحصیلی می‌تواند به گزینش عادلانه داوطلبان برای ورود به دانشگاه‌ها بینجامد.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر جایگزینی سوابق تحصیلی و حذف کنکور، تصریح کرد: میزان و چگونگی تاثیر سوابق تحصیلی در کارگروهی که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های آموزش عالی و بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ آزاد شکل گرفته، بررسی می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با اشاره به این‌که میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سال آینده هنوز توسط این کارگروه مشخص نشده، به دانش‌آموزان توصیه کرد با آمادگی کامل در امتحانات نهایی خرداد امسال شرکت کنند.

حذف غیرمتمرکز برخی رشته‌ها

معاون وزیرعلوم خبر داد:
حذف غیرمتمرکز برخی رشته‌ها
جام جم آنلاین: حذف برخی رشته‌های دانشگاهی به گفته معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار گرفته است؛ حذف رشته‌هایی که در حال حاضر دیگر مورد نیاز کشور نیستند.

غلامرضا خواجه‌سروی در گفتگو با مهر درباره حذف و ایجاد رشته های جدید در دانشگاههای وزارت علوم گفت: رشته‌های دانشگاهی در زمانی به ضرورت تأسیس شده‌اند و در حال حاضر که نیازهای کشور در یک رشته تأمین شده است دیگر نباید بگوییم که تا ابد این رشته باید باقی بماند. یک رشته، زمانی مورد نیاز بوده و بر حسب ضرورت ایجاد شده است اما آن ضرورت در حال حاضر تمام شده و نیاز دیگری پیدا می‌شود که برای رفع این نیاز باید رشته جدید ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: برای پاسخ به نیازهای کشور نیاز است که یک کار دائمی در حوزه تجدیدنظر در رشته‌های دانشگاهی داشته باشیم که اگر این تجدیدنظر دائمی و ایجاد رشته‌های جدید یا کاستن از رشته‌های غیرضرور در آموزش عالی کشور صورت نگیرد یک نقص برای آموزش عالی است.

خواجه‌سروی افزود: در دنیا خیلی از کشورها برای پاسخ به نیازهای جدید، تأسیس رشته‌های جدید و همچنین تجدیدنظر را به بخش‌های کوچکتری تفویض کردند و این کار تجدیدنظر در رشته‌های دانشگاهی اعم از افزودن رشته‌های جدید یا کنار گذاشتن رشته‌هایی که دیگر به آنها نیازی نیست را غیرمتمرکز انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه تا الآن رشته‌ای از مجموعه رشته‌های موجود دانشگاه‌ها حذف نشده است گفت: البته طرح بزرگی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه دانشگاه‌ها در حال اجرا است که طی آن در 31 استان، دانشگاه‌ها با در نظر گرفتن نیازهای منطقه‌ای و ملی، رشته‌های اولویت‌دار برای حذف و رشته‌های اولویت‌دار را برای ایجاد شناسایی می‌کنند.

حسین نادری‌منش معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اواخر اردیبهشت ماه در جمع معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و روسای منتخب استانی آمایش آموزش عالی از حذف برخی رشته‌های دانشگاهی پس از عملیاتی شدن آمایش آموزش عالی خبر داد.

نادری‌منش با تعریف شأن نظارتی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فرآیند حذف رشته‌های دانشگاهی گفته بود: به عنوان مثال ممکن است جمع‌بندی رئیس دانشگاه تهران این شود که باید 5 رشته از میان رشته‌های دایر در این دانشگاه را تعطیل کند. آن وقت وزارت علوم هم نباید مزاحمت ایجاد کند بلکه باید فقط نظارت کنیم تا کارها در خارج از چارچوب انجام نشود.


برای دریافت آخرین اخبار آموزش در ایمیل