همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اختصاص 2500 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اصفهان

اختصاص 2500 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اصفهان
معاون توسعه مدیریتی و منابع انسانی استاندار اصفهان از اختصاص 2 هزار و 482 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی استان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار در جمع فرمانداران و مدیران استان با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای سرمایه‌های انسانی توانمند در بخش اداری است، اظهار داشت: استان اصفهان در فرآیند تصمیم‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله استان‌های تاثیرگذار است که در همواره از طریق تبادل نظر با ستاد در اجرای منویات دولت پویا و فعال ظاهر شده است.
وی با اشاره به تحول اداری در استان اصفهان افزود: در طول دو سال گذشته با فعال‌سازی کمیسیون تحول اداری استان و تشکیل گروه‌های کارشناسی نسبت به بررسی و عملیاتی کردن مباحث تحول اداری، بازنگری ساختار و تشکیلات، برنامه‌ریزی منابع انسانی، بهبود روش‌های انجام کار انجام شده است.
معاون توسعه مدیریتی و منابع انسانی استاندار اصفهان تصریح کرد: استقرار مدیریت بهره‌وری، ایجاد بستر مناسب در راستای فرهنگ‌سازی بهره‌وری به وسیله برنامه پنجم توسعه در استانداری، فرمانداری‌ها و بخش‌ها از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در همین راستا است.
وی ادامه داد: بروز چنین تحولی همراه با اراده‌ای استوار و با تکیه بر باورها و با نگرشی توام با دانش و ایجاد فرصت‌های مناسب برمبنای روش‌های عقلانی و هم‌گرایی صورت می‌گیرد.
زیویار اضافه کرد: با استفاده از کارشناسان، ساختار تشکیلات و تدوین برنامه جامعه نیروی انسانی و انتخاب روش‌هایی صحیح در انجام کار و نیز استقرار نگرش بهره‌وری در فرآیند ارائه خدمات نتیجه بخش خواهد شد.
وی در ادامه به مسئله مهم کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: با امضای توافقنامه‌ای که برای برآورد نیاز نیروری انسانی استان اصفهان بین معاون توسعه مدیرت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان انجام شده است، برای نیمه دوم سال 90،‌ 2 هزار و 482 سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص مییابد.
وی همچنین به دفاتر پیشخوان دولت و رتبه نخست استان اصفهان در ایجاد این دفاتر اشاره و تصریح کرد:‌ 387 دفتر پیشخوان دولت در استان اصفهان وجود دارد که 80 خدمت از دستگاه اجرایی تا پایان سال جاری به خدمات دفاتر پیشخوان اضافه خواهد شد.
زیویار همچنین در فناوری اطلاعات و شبکه نرم‌افزاری استانداری اصفهان به تنظیم سند راهبردی توسعه و فناوری اطلاعات پرداخت و افزود: مدیریت بحران به عنوان یک نقشه راه برای مدیریت و هم‌گرایی در حرکت به سمت بهره‌گیری از ICT و جلوگیری از اقدامات موازی در سطح استان است.
وی بیان داشت: با گسترش شبکه استان توانسته‌ایم تاکنون بیش از 800 نقطه از دستگاه‌های اجرایی استان را از طریق اینترنت و اینترانت به یکدیگر وصل کنیم.
معاون توسعه مدیریتی و منابع انسانی استاندار‌ اصفهان پرتال استانداری اصفهان را از جمله پربیننده‌ترین سایت‌ها برشمرد و گفت: این پرتال تاکنون یک میلیون بازدید کننده داشته است.
وی در مورد ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از حدود 81 دستگاه اجرایی استان 75 دستگاه به صورت داوطلبانه در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اقتصادی شرکت میکنند که در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در سه گروه توسط کارشناسی صورت گرفته که از برترین‌های آنها در جشنواره شهید رجایی تقدیر خواهد شد.
زیویار بیان داشت: امور مربوط به کارکنان ایثارگر استانداری و کارکنان ایثارگر در سایر دستگاه‌های اجرایی از طرف استاندار در بخش حوزه کلی امور ایثارگران به این معاونت تفویض شد تا توجه ویژه‌ای به امور ایثارگران در استان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد