همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرداخت 7300 حقوق بازنشستگی


 

 مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد     
پرداخت 7300 فقره حقوق بازنشستگی در استان بوشهر     
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: درسه ماهه اول سال در استان هفت هزار و 361 مورد پرداخت حقوق بازنشستگی داشته‌ایم که در تنگستان 326 مورد بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید رازه ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: در دوازده ماهه گذشته مبلغ 3 میلیارد و 860  میلیون تومان توسط شعبه اهرم و مبلغ دو میلیارد و 650 هزار تومان توسط شعبه دلوار در قالب تعهدات بلند
مدت و کوتاه مدت خدمات سازمان به بیمه شدگان ومستمری بگیران تحت پوشش پرداخت شده است که این خود رشد 15 درصدی خدمات را در شهرستان تنگستان نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.
عبدالمجید رازه افزود: با توجه به بودجه سال 92 از تیر ماه سالجاری پرداخت حق بیمه و ارائه اسناد در زمان صدور پروانه ساختمانی موضوع قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شهرها و روستاه‌های کشور متوقف شد.
وی ادامه داد: از طرفی سازمان امور مالیاتی کشور مکلف شده، مبلغ مورد نظر را از منابع درآمدی بر ارزش افزوده نزد سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور به سازمان پرداخت کند و اجراء این قانون در آینده نزدیک تاثیر بسیار خوبی بر قیمت مسکن و رضایت مندی مردم خواهد داشت.
رازه عنوان داشت: در سه ماهه اول سال در استان هفت هزار و 361 مورد پرداخت حقوق بازنشستگی داشته‌ایم که در تنگستان 326 مورد بوده است.
وی گفت: یک‌هزار و 918  مورد پرداخت از کار افتادگی در سه ماهه نخست استان بوده که این میزان در تنگستان 169 مورد بوده است.

مشاهده آگهی های استخدام 

ثبت ایمیل در خبرنامه سایت 

اخبار بانک وبیمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد