به اطلاع میرساند که مدارک لازم و مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳نوبت مهر ماه به شرح زیر است.
ثبت نام به صورت دو مرحله، حضوری و غیرحضوری برگزار میگردد.
ثبت نام غیر حضوری
ثبت نام غیرحضوری از روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح تا تاریخ جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به آدرس golestan.abru.ac.ir انجام خواهد شد.
اطلاعات لازم برای ورود به سامانه گلستان:
نام کاربری: شماره ملی +A03100
رمز ورود: شماره ملی
مدارک مورد نیاز جهت ثبتنام غیرحضوری:
۱- مدارک تحصیلی
الف- اسکن اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام قدیم و اصل ریز نمرات دیپلم متوسطه.
ب- اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام سالی واحدی و اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه، اصل مدرک پیش دانشگاهی و اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی.
پ- اصل دیپلم متوسطه دوره دوم نظام 6.3.3 و اصل ریزنمرات دیپلم متوسطه (با حداکثر حجم 2 مگابایت).
ت- مدرک معادل کاردانی یا مدرک کاردانی یا مدرک کاردانی پیوسته برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای، جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی (با حداکثر حجم 2 مگابایت).
۲- اعلام کد پیگیری تائیدیه تحصیلی برای دیپلم متوسطه نظام قدیم، دیپلم متوسطه نظام 6.3.3، دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی (دانشجویان می بایست جهت دریافت تائیدیه تحصیلی، از طریق لینک موجود در سامانه گلستان یا با مراجعه به: سامانه بر خط به آدرس سایت emt.medu.ir جهت دریافت مدرک تائیدیه تحصیلی خود و دریافت کد پیگیری مدرک خود اقدام فرمایند).
3- تصویر از تمامی صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر 250 کیلوبایت).
4- تصویر هر دو طرف کارت ملی (حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت).
5- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
6- مدرکی دال بر تعیین وضعیت نظام وظیفه (معافیت دائم، کارت پایان خدمت… یا معافیت تحصیلی).
قابل توجه دانشجویان پسر مشمول خدمت سربازی به اطلاع میرساند، جهت دریافت معافیت تحصیلی میبایست با مراجعه به سایت sakha.epolice.ir نسبت به صدور معافیت تحصیلی خود اقدام فرمایند، و برگ معافیت تحصیلی صادر شده از سایت سخا را چاپ کرده و به دانشگاه ارائه دهند.
7- فرم تعهد سهمیه مناطق (فرم شماره 2 برای منطقه یک و فرم شماره 3 برای منطقه دو و سه) لازم است دانشجویان با توجه به سهمیه منطقه ای قبولی فرم لازم را از سایت دانشگاه دانلود کرده و بعد از تکمیل کرده تصویر اسکن شده آن را در سامانه گلستان دانشگاه بارگذاری نمایید.
8- فرم شماره 17 برای سهمیه مناطق سیل زده و بلایای طبیعی.
9- فرم شماره 7 برای سهمیه مناطق محروم.
10- فرم شماره 10 برای کارمندان دولت.
11- فرم شماره 1 ویژه دانشآموختگان، دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی.
12- پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) وجه شهریه علی الحساب خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ درغیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نخواهد شد شهریه دانشجویان شبانه برای ثبت نام به صورت علی الحساب 10.000.000 ریال میباشد.
13- مبلغ 700.000 ریال خدمات دانشجویی (دانشجویان شبانه و روزانه) و مبلغ 1.490.000ریال جهت صدور کارت هوشمند دانشجویی و کارت تغذیه (ویژه دانشجویان شبانه).
14- نامنویسی در سامانه صندوق رفاه refah.swf.ir
15- نامنویسی در سامانه پایش سلامت جسم و روان health.saorg.ir
۱۶- نامنویسی در سامانه یاد (سامانه یکپارچه اطلاعات دانشگاهیان) yad.abru.ac.ir
۱۷- نامنویسی والدین دانشجو در سامانه ضلع سوم 3rd.abru.ac.ir
۱۸- نامنویسی در سامانه فرنما
ثبت نام حضوری
دانشجویان محترم پس از ثبت نام غیرحضوری، و با به همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز و پرینت تائیدیه ثبت نام غیر حضوری، از تاریخ شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ به دانشگاه مراجعه فرمایند. زمانبندی ثبت نام حضوری بر اساس حروف الفبا حرف نخست نام خانوادگی به شرح زیر است:
الف، ب، پ، ت، ث، شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳
ج، چ، ح، خ، د، ذ، ر، ز، ژ، یک شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳
س، ش، ص، ض، ط، ظ، دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳
ع، غ، ف، ق، ک، گ، ل، سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
م، ن، و، ه، ی چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری:
الف- اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت متوسطه دوم نظام 6.3.3 / اصل مدرک دیپلم و اصل مدرک پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی / اصل مدرک دیپلم نظام قدیم / یا مدرک معادل کاردانی یا مدرک کاردانی پیوسته برای فارغ التحصیلان فنی و حرفهای، جامع علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی.
ب- کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده متوسطه دوم، نظام 6.3.3 / کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده دیپلم و کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده پیش دانشگاهی، نظام سالی واحدی / کارنامه فارغ التحصیلی تایید شده دیپلم، نظام قدیم.
پ- کپی کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، و تصویر دفترچه بیمه به همراه سه قطعه عکس
ت- مدرک معافیت سربازی برای دانشجویان پسر مطابق بند 6.
ث- تاییدیه پذیرش غیرحضوری.
ج- فرم تعهد شماره 2 برای دانشجویان منطقه 1 و فرم تعهد شماره 4 برای دانشجویان منطقه 2 و 3
چ- پرینت تائیدیه تحصیلی مطابق بند 2.
ح- اصل فرم انصراف از تحصیل ویژه دانشجویان انصرافی و اخراجی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی- یا فرم شماره 1.
نکات قابل توجه
- انتخاب واحد پذیرفته شدگان پس از پایان ثبت نام حضوری از سوی دانشگاه در سامانه گلستان انجام خواهد شد.
- آغاز کلاسها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از شنبه پنجم آبانماه ۱۴۰۳ میباشد.
- بدیهی است دانشجویانی که حائز شرایط لازم برای تاریخ فارغ التحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور نباشند، و نیز درصورت داشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان ثبت نام آنان لغو خواهد شد.
- جهت اطلاعات بیشتر میتوانید در ساعات اداری با واحد آموزش تماس حاصل فرمایید. (شماره تماس جهت پاسخ گویی :06642468320- داخلیهای 302-330-314)
- خوابگاه در روز مراجعه حضوری برابر با برنامه زمان بندی دانشگاه و سامانه هایی که در بالا ذکر شده است تخصیص داده می شود. دانشگاه در صورت پر نکردن سامانه های بالا هیچ مسئولیتی پیرامون اسکان در خوابگاه برای دانشجویان را ندارد.
- برای دسترسی به سامانهها و خدمات دانشگاه، از درگاه دانشگاه من my.abru.ac.ir استفاده نمایید.
- حتما در شبکههای اجتماعی دانشگاه برای پیگیری اخبار و اطلاعیهها عضو شوید. شناسه (ID) پایگاه خبری دانشگاه در شبکههای اجتماعی @abrna_ir و همچنین برای مشاهده و عضویت شبکههای اجتماعی به درگااه مربوط به آن social.abru.ac.ir مراجعه نمایید.
- برای دریافت کتابچه راهنمای دانشجویی به آدرس b2n.ir/stumag مراجعه نمایید.
- دقت داشته باشید داشتن حساب بانک تجارت الزامی میباشد.