همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ویندوز ۱۱

  در به‌روزرسانی اخیر ویندوز۱۱ که Insider Preview Build ۲۳۵۴۱ نام دارد، شرکت چندین ویژگی هیجان‌انگیز منتشر کرده که ارزش بررسی را دارد. اگر شما به سیستم عامل ویندوز علاقه‌مند هستید، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیزی را  که قرار است در دسترس کامپیوتر شما قرار گیرد کشف کنید.

تغییرات و بهبودها در منوی Start
برای برخی افراد Windows Insider مشترک در کانال(Dev )توسعه‌دهندگان ویندوز، پیش‌نمایش‌های برجسته(نکات ابزار) برای فایل‌های ابری تحت عنوانRecommended در منوی شروع و همچنین توانایی کلیک راست برای به اشتراک گذاری این فایل‌ها، که در بیلد ۲۳۵۱۱ معرفی شده، ممکن است موقتا ناپدید شود.

مشکلات نوار وظیفه رفع شد
مشکلی که برای برخی از کاربران وجود داشت و باعث بروز خطایexe می‌شد هنگام کشیدن آیکون‌های برنامه در نوار وظیفه، درست شده است. مشکلی که باعث عدم تطابق همیشگی نوار ابزار با جست‌وجوی فعلی بوده وقتی موس را روی جعبه جست‌وجو قرار می‌دادید، رفع شده است.

WINDOWS   COPILOT
بعضی از کاربران از در دسترس نبودن نسخه پیش‌نمایش Windows Copilot دربرخی مناطق گزارش داده‌اند. این مشکل بر اساس بازخورد از کاربران در کانال Dev شناسایی شده است. یک مشکل شناسایی شده و مایکروسافت قصد دارد آن را از طریق یک به‌روزرسانی و یک رفع مشکل در آینده برای این کاربران فعال کند. هنگام استفاده از Windows Copilot، می‌توانید کلیدهای Alt + Tab را فشار دهید تا بین برنامه‌های باز شده دیگر جابه‌جا شوید، اما برای بازگشت تمرکز به Windows Copilot، می‌توانید از میانبر صفحه کلیدی Windows key + C استفاده کنید. این امکان را فراهم می‌کند تا به طور روان‌تر بین Windows Copilot و برنامه‌های دیگر باز شده جابه‌جا شوید. هنگامی که ابتدا Windows Copilot را راه‌اندازی کرده یا هنگام استفاده از دسترسی صوتی آن را به‌روزرسانی می‌کنید، باید از دستورات «Show grid» استفاده کنید تا برای اولین بار روی کادر «از من هر‌چیزی بپرسید» کلیک کنید. این یک مرحله برای بهبود دسترسی صدا در رابط کاربری Copilot است.

MICROSOFT STORE
کاربران ویندوز در تمامی کانال‌ها که نسخه ۲۲۳۰۸.۱۴۰۱.x.x یا نسخه بالاتر از فروشگاه مایکروسافت را اجرا می‌کنند، به عنوان یک بخش از یک بروزرسانی، به بهبود زیر دست خواهند یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد