همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مشاهده معدل کل و معدل کتبی مؤثر داوطلبان رشته های پذیرش با سوابق

  اطلاعیه‌ درخصوص مشاهده معدل کل و معدل کتبی مؤثر داوطلبان رشته های پذیرش با سوابق (بدون آزمون)‌ سراسری‌ سال‌ 1402 دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی

به ‌اطلاع‌ داوطلبان همه گروه های آزمایشی که در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سراسری سال 1402 متقاضی شده اند، می رساند، اطلاعات مربوط به معدل کتبی مؤثر برای دیپلمه های شاخه نظری یا معدل کل مؤثر مربوط به شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش داوطلبان آزمون مذکور (دریافتی از وزارت آموزش و پرورش) از روز چهارشنبه به تاریخ 1402/06/22 لغایت دوشنبه به تاریخ 1402/06/27 برای مشاهده و تایید در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی my.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
1-    داوطلبان در صورتی که مغایرتی در اطلاعات معدل خود مشاهده نمودند لازم است نسبت به انتخاب گزینه «مورد تایید نیست و سازمان سنجش مجدداً از آموزش و پرورش استعلام نماید» اقدام کنند. بدیهی است موارد عدم تایید توسط داوطلبان، برای بررسی مجدد به وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد که پس از دریافت معدل اصلاحی این دسته از داوطلبان از وزارت آموزش و پرورش، نسبت به اعمال آن در گزینش نهایی در رشته محل های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1402 اقدام خواهد شد.
2-    برای داوطلبانی که معدل آنها از سوی آموزش و پرورش به سازمان سنجش تاکنون ارسال نشده یا تاکنون دیپلم خود را اخذ ننموده اند، مقرر شده اطلاعات معدل آنها متعاقباً از سوی آموزش و پرورش ارسال شود. لذا در صورت ارسال معدل آنها از سوی آموزش و پرورش به این سازمان، معدل ارسالی (اوایل مهرماه) در سامانه برای مشاهده و تایید درج خواهد شد.
3-    برای داوطلبانی که معدل آنها توسط آموزش و پرورش ارائه نشود با توجه به اینکه در زمان مشاهده کارت ورود به جلسه و همچنین در زمان انتخاب رشته امکان مشاهده و ویرایش معدل به آنها داده شده بود، معدل خوداظهاری در گزینش نهایی رشته محل های پذیرش صرفاً باسوابق تحصیلی، در نظر گرفته خواهد شد و در صورت مغایرت، قبولی داوطلب لغو و هیچ گونه اعتراض قابل پذیرش نخواهد بود.
4-    داوطلبانی که برای ثبت نام و انتخاب رشته محل های صرفاً براساس سوابق تحصیلی از تاریخ 1402/5/31لغایت 1402/06/20اقدام نموده اند معدل دریافتی آنها متعاقباً (اوایل مهرماه) از آموزش و پرورش اخذ و برای تایید نمایش داده خواهد شد.
کانال ایتای همیار آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد