همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مسابقه ی اینستاگرامی نوروز ۱۴۰۰ بانک پاسارگاد ( عیدی پاسارگادی )

  


با سلام

بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت ایام نوروز و فرارسیدن سال 1400 به 1400 نفر از دانش‌آموزان پایۀ اول تا دوازدهم که در بانک پاسارگاد حساب ندارند، عیدی می‌دهد. برای دریافت عیدی کافی است دانش‌آموزان پایۀ اول تا نهم از سفرۀ هفت‌سین خود نقاشی کشیده یا از خود در کنار سفره عکس بگیرند. در عکس و نقاشی باید به جز عناصر سفرۀ هفت‌سین، یکی از نمادها (لوگو، ریتون و...) یا یکی از محصولات بانک پاسارگاد (کارت، دفترچه، موبایل‌بانک و...) نیز وجود داشته باشد. دانش‌آموزان پایۀ دهم، یازدهم و دوازدهم نیز برای دریافت عیدی می‌توانند یک انشای 100 تا 400کلمه‌ای در خصوص آیندۀ صنعت بانکداری بنویسند یا ترسیم کنند. این متن یا تصویر می‌تواند شامل پیش‌بینی، ایده و یا تصوّر از آینده صنعت بانکداری در ایران یا جهان باشد. شرکت‌کنندگان در نهایت باید نقاشی، عکس و نوشتۀ خود را از طریق همین صفحه به همراه مشخصات خواسته‌شده بارگزاری نمایند یا به آدرس روابط عمومی بانک پاسارگاد به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، خیابان ارمغان غربی، پلاک68، کد پستی 1967813511 ارسال کنند.

جوایز مسابقه

به1400نفر از کسانی که ضمن مراجعه به لینک قرارداده شده در bio یا از طریق روابط‌عمومی بانک پاسارگاد نقاشی، عکس و یا نوشته ارسال کرده باشند پس از داوری و احراز شرایط اولیۀ حضور در مسابقه، حساب دانش‌آموزی با مبلغ یک‌میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

به 15 نفر از کسانی که نام دوستان خود را زیر پست فراخوان مسابقه در صفحه اینستاگرام بانک پاسارگاد یاد(منشن) کنند، به قید قرعه یک جایزۀ غیرنقدی ارزنده تعلق خواهد گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد