همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان اصلی و ذخیره رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) درآزمون سراسری سال 1399

  

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان اصلی و ذخیره رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) درآزمون سراسری سال 1399

پیرو اطلاعیه مورخ 1399/8/8 درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1399، (رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون) بدین وسیله به اطلاع متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته ­شده اصلی و یا ذخیره رشته­ های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال 1399 اعلام شده است، می­رساند که پذیرفته­ شدگان لازم است براساس توضیحات ذیل نسبت به ثبت­ نام خویش اقدام نمایند.

1- با توجه به اینکه ثبت ­نام از افراد پذیرفته ­شده به صورت مجازی انجام می­ پذیرد، لذا پذیرفته­ شدگان لازم است به منظور اطلاع از زمان و نحوه ثبت­ نام به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) واحد برادران به نشانی: www.gznisu.ir و واحد خواهران به نشانی: www.isuw.ac.ir مراجعه نمایند.

2- عدم مراجعه پذیرفته ­شدگان به سامانه ثبت­ نام موسسه در زمان مقرر، بمنزله انصراف از ثبت­ نام تلقی گردیده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

3- آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون (در تاریخ 1399/8/8) در ردیف پذیرفته­ شدگان نهایی قرار گرفته اند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، می بایست از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت نام و به تحصیل بپردازند و ثبت نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

4- پذیرفته­ شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1399 (رشته های تحصیلی با آزمون) مورخ 1399/8/8 موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت نامی اقدام و به دانشگاه ارائه نمایند.

5- متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض می بایست موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری نمایند.

اسامی قبولین اصلی و ذخیره واحد خواهران دانشگاه امام صادق (ع) در ازمون سراسری سال 1399

اسامی قبولین اصلی و ذخیره واحد برادران دانشگاه امام صادق (ع) در ازمون سراسری سال 1399


روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد