همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرکت سیمان دورود

  

شرکت سیمان دورود :


     شرکت سیمان فارس وخوزستان از سال 1334 اولین واحد 200 تنی را درشیرازراه اندازی نمود و بعد از آن کارخانجات دیگری را در شهرهای دورود، آبیک قزوین و بهبهان به بهره برداری رسانید .
    شرکت سیمان دورود که متشکل از سه واحد مجزا بوده از بزرگترین تولید کنندگان سیمان در کشور می باشد که در میان مصرف کنندگان سیمان از شهرت بسیار برخوردار است.


تاریخچه واحد شماره یک

واحد شماره یک :


این واحد  در سال 1338 باظرفیت 300 تن در روز به روش (تر ) شروع به کار کرد سپس با نصب مجدد یک کوره 300 تنی ظرفیت رابه 600 تن در روز افزایش داده پس از آن در سال 1343 با نصب یک کوره 400 تنی ،تولید به 1000 تن در روز افزایش یافت   . 
   محصول تولیدی این واحد سیمان تیپ 5 می باشد که به سیمان ضد سولفات معروف است و بیشتر برای مصارف سد سازی ، پل سازی و همچنین در زمینهای شوره زار و گچی از آن استفاده می شود ، به همین دلیل به آن سیمان مقاوم هم می گوبند.
   این واحد همچنین از بدو فعالیت تاکنون به سفارش شرکت های مختلف از جمله شرکت نفت ، سیمان های مخصوصی را تولید می کند که می توان از سیمان حفاری نام برد که جهت مناطق نفت خیز تولید می شود .


تاریخچه واحد شماره دو

واحد شماره دو:
   این واحد نیز یکی از واحدهای تولیدی شرکت سیمان دورود می باشد . که به روش خشک کار می کند و در سال 1348 با ظرفیت اسمی 1000 تن در روز به بهره برداری رسیده  است .
   در این واحد سیمان تیپ یک تولید می شود که بیشتر در مصارف ساختمانی بکار می رود و همچنین نوعی سیمان تیپ یک مخصوص با قلیائی پایین بنا به سفارش کارشناسان روسی جهت واحد ذوب آهن ساخته می شده است که از نقطه نظر فشار و مرغوبیت مورد تأیید کارشناسان قرار گرفته است .


تاریخچه واحدشماره سه

واحد شماره سه :


   این کارخانه که بزرگترین واحد تولیدی شرکت سیمان دورود می باشد در سال 1359 شروع به کار نمود وتولید روزانه آن بالغ بر 2500 تن می باشد. این واحد به روش خشک کار می کند ومی تواند سیمانهای تیپ یک ، تیپ دو و تیپ پنج تولید نماید.
  این واحد از مدرن ترین و پیشرفته ترین سیستمهای کنترلی برخوردار می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد