همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام آزمون مترجمان رسمی از سه‌شنبه آغاز می‌شود


  

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی:
ثبت نام آزمون مترجمان رسمی از سه‌شنبه آغاز می‌شود

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه اعلام کرد که ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مترجمان رسمی، از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا، احمد اسدیان ضمن اعلام برگزاری آزمون مترجمان رسمی در آبان‌ماه سال جاری اظهار کرد: این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و در دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود. افرادی که موفق به کسب حداقل امتیاز ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی شوند، برای مصاحبه دعوت خواهند شد و پس از طی مراحل اداری پروانه دریافت خواهند کرد.
وی در خصوص نیازسنجی برگزاری آزمون مترجمان رسمی گفت: جذب مترجم رسمی متناسب با نیاز استان‌ها به مترجم و اطلاعاتی که اداره کل اسناد و امور مترجمان طی بررسی‌های آماری کسب کرده است، انجام‌ می‌شود و در این میان اولویت ما با شهرهای فاقد مترجم رسمی و نیز زبان‌هایی است که تعداد مترجمان آن کم است.
اسدیان افزود: این آزمون در ۱۴ رشته زبان‌های اردو، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، ترکی آذری، ترکی استانبولی، چینی، روسی، ژاپنی، عربی، فرانسه، کردی و کره‌ای برگزاری می‌شود و در نهایت تعداد ۱۷۷ مترجم رسمی در رشته زبان‌های یادشده جذب خواهند شد.
مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی معاونت حقوقی قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: آزمون جذب مترجمان رسمی در بیست و پنجم آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و متقاضیان از فردا (سه‌شنبه) می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون به پایگاه اینترنتی www.ekfam.ir و یا www.sanam.ekfam.ir مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد