همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فروش ویژه ست ساعت مچی Rado مدل Diamond

فروش ویژه ست ساعت مچی Rado مدل Diamond



ست ساعت مچی مردانه و زنانه Rado مدل Diamond، فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپورت. شامل دو ساعت، یک ساعت مردانه و یک ساعت زنانه. دارای جعبه فوق العاده شکیل ...
ست رادو مدل دیاموند بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. کنار هم قرار گرفتن ساعت ها با رنگ مشکی، ترکیب زیبا و چشم‌نوازی ایجاد کرده است که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 79000 تومان


استخدام در شرکت الکتروپیک

شرکت الکتروپیک واقع در شرق تهران  با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه تولید در بازکن های صوتی و تصویری ، افرادی را با شرایط مندرج در جدول زیر و با پرداخت حق بیمه و مزایای قانونی و ویژه استخدام می نماید .
(ذکر عنوان شغل در subject ایمیل الزامی است)
ردیفمدرک تحصیلیرشته تحصیلیشغل مورد نظرجنسیتاستان محل خدمت
 1 کارشناس مدیریت صنعتی ، MBA ، صنایع ، مکانیک و الکترونیک رئیس مونتاژ محصول مرد و زن تهران
 2 کارشناس حسابداری ( آشنا با همکاران سیستم) کارشناس حسابداری (صنعتی – مالی) مرد و زن تهران
 3 کارشناس کامپیوتر(نرم افزار یا سخت افزار) IT ، ICT کارشناس انفورماتیک  مرد تهران
 4 کارشناس مدیریت بازرگانی، MBA ،الکترونیک ، مکانیک و زبان انگلیسی کارشناس خرید خارجی مرد و زن تهران
 5 کارشناس مدیریت بازرگانی ، اقتصاد MBA گرایش بازاریابی و صنایع کارشناس فروش و تحقیق بازار مرد و زن تهران
 6 کارشناس صنایع گرایش تحلیل سیستم ها ، مدیریت صنعتی کارشناس سیستم ها مرد و زن تهران
 7 کارشناس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی کارشناس تبلیغات مرد و زن تهران
 8 کارشناس الکترونیک و مکانیک بازرس کنترل کیفیت مرد و زن تهران
 9 کارشناس مدیریت منابع انسانی ، صنایع ، آموزش و روان شناسی کارشناس منابع انسانی مرد و زن تهران
 10 کارشناس مدیریت کلیه گرایش ها و آمار کارشناس اداری مرد و زن تهران
 11 کارشناس روابط عمومی ، جامعه شناسی روان شناسی کارشناس روابط عمومی مرد و زن تهران
 12     
ایمیل : hr@electropeyk.com   و  سایت : www.electropeyk.com 

با استخدام نخبگان در ادارات دولتی، ایده‌ها نابود می‌شود

ریس دانشگاه یاسوج:

با استخدام نخبگان در ادارات دولتی، ایده‌ها نابود می‌شود
 

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: با استخدام نخبگان در دستگاه‌های دولتی مخالفم زیرا استعداد و ایده‌های این افراد بر اثر روزمرگی نابود می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر محمودرضا رحیمی در نشست مشترک با رئیس و برخی از اعضای بنیاد نخبگان استان افزود: حتی هیات علمی شدن نخبگان در دانشگاهها نیز ممکن است مرگ نخبه بودن و ایده پردازی را به دنبال داشته باشد چرا که دچار روزمره‌گی خواهند شد.
وی نخبگان را سرمایه‌های یک جامعه دانست و بیان کرد: افراد نخبه باید در مدیریت‌های غیردولتی به تولید فناوری بپردازند.
رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه سوال اصلی در حوزه پژوهش این است که راه ورود به دانشگاههای نسل سه و چهار چیست، خاطرنشان کرد: استعدادیابی، پرورش این استعدادها و تلاش برای رسیدن به اهداف برنامه‌های بلندمدت می‌تواند تسهیل کننده این راه باشد.
رحیمی راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان را گامی برای تحقق بخشیدن به ایده‌های نخبگان عنوان و تصریح کرد: با ایمان و اعتقاد به نیروهای بومی قطعا این پارک از بهترین پارکهای علم و فناوری کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: انتظار از نخبگان این است که چراغی در مسیر علم و فناوری باشند.
رئیس دانشگاه یاسوج خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان استان شد و عنوان کرد: تلاش دانشگاه یاسوج مهیا کردن زیرساختهاست تا دانشجویان و نخبگان در حوزه پژوهش دچار مانع نشوند.
رحیمی افزود: با هماهنگی معاونت پژوهشی دانشگاه افراد نخبه که از سوی بنیاد نخبگان معرفی شوند در مرکز رشد و فناوری دانشگاه حمایت ویژه خواهند شد.
دکتر یوسف نیکروز، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست، جوانان نخبه را سرمایه‌های استان و کشور دانست و خواستار استفاده از پتانسیل این افراد شد.
وی افزود: در هر جامعه‌ای که نخبگان و افراد مستعد مورد توجه قرار گیرند باعث پیشرفت آن جامعه می‌شوند.
نیکروز از اعطای جوایز تحصیلی به نخبگان خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته 15 جایزه تحصیلی به استان تعلق گرفت.
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رتبه بنیاد نخبگان استان در کشور در سال گذشته 28 بود که امسال به رتبه پنج ارتقا پیدا کرد. 

ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات

از 13 تا 28 آذرماه جاری صورت می‌گیرد

ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات
 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان از ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات خبر داد و گفت: ثبت‎نام اینترنتی از 13 تا 28 آذرماه جاری انجام می‎شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام عباس دارویی امشب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: آزمون سراسری جذب روحانیون برای کاروان‎های عتبات عالیات 29 بهمن ماه جاری برگزار می‎شود.
وی هدف از برگزاری این آزمون را در جذب و گزینش روحانیون برشمرد و تصریح کرد: تاکنون به منظور جذب روحانیون و مداحان کاروان‎های حج و عتبات عالیات حدود پنج آزمون برگزار شده است.
فعالیت‎های ‎فرهنگی جزو اولویت‎های حج و زیارت است
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان با اشاره به اینکه شرکت‎کنندگان در آزمون باید حداقل 27 سال و حداکثر 55 سال داشته باشند، افزود: یکی از شرایط ثبت‎نام در این آزمون داشتن گواهینامه پایان دروس شفاهی و کتبی پایه هفتم از حوزه‎های علمیه مشهد، قم و اصفهان است.
دارویی؛ تأهل و معمم بودن را از دیگر شرایط ثبت‎نام و شرکت در این آزمون ذکر کرد و گفت: متقاضیان شرکت در ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات پس از ثبت‎نام اینترنتی باید مدارک خود را به دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان تحویل دهند.
وی در خصوص منابع آزمون جذب روحانیون بیان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون در راستای احکام فقهی، تاریخ اسلام، عقاید، اماکن و اطلاعات مورد سنجش قرار می‎گیرند.
دارویی با اشاره به اینکه فعالیت‎های اجرایی و فرهنگی از اولویت‎های دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت است، ابراز کرد: با توجه به اینکه برنامه‎های فرهنگی از طریق روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) در کاروان‎های زیارتی انجام می‎شود باید در گزینش آنها دقت نظر بیشتری صورت بگیرد.
دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان در سال 1389 راه‎اندازی شد
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان گفت: دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان در سال 1389 راه‎اندازی شد و فعالیت‎های مختلفی در زمینه‎های فرهنگی در حال انجام است.
به گفته دارویی؛ ثبت‎نام اینترنتی ششمین دوره آزمون جذب روحانیون عتبات عالیات از 13 لغایت 28 آذرماه جاری انجام می‎شود.

استخدام جدید بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران، از دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات دعوت به همکاری می‌نماید.

شرایط داوطلبان:

  1. جنسیت: مرد
  2. دارا بودن حداقل معدل 15
  3. دارا بودن شرایط عمومی و استخدام و برخورداری از سلامت کامل
  4. دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیرپزشکی
  5. آمادگی کار در شیفت‌های مختلف شبانه‌روز (تعطیل و غیرنعطیل)
  6. آشنایی با کامپیوتر در زمینه تجهیزات سخت‌افزاری و پایه‌ای شبکه
  7. آشنایی با زبان انگلیسی

جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک کنید.

توجه: پر کردن فرم استخدام هیچگونه تعهدی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.

تاریخ : یکشنبه 23 آبان 1395 / موضوع : اخبار داخلی / منبع : روابط عمومی

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور


پیرو اطلاعیه مورخ 95/08/26، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1395(نوبت هفدهم) می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز چهارشنبه 95/09/03 آغاز و در روز شنبه 95/09/13 پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت‌نام:
الف) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ نماید.
ب) داوطلبان لازم است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.
 ج) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1395 به روش ذیل امکان‌پذیر است:
1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
2- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.
4- ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر (95/09/03 لغایت 95/09/13).
4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌ شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و پرداخت مبلغ 650/000 (ششصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.
د‍ ) تذکرات‌ مهم:
1- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
2- مسؤولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
3- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچ‌گونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین،‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به کار گیرد.
4- هر موقع‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نیست، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و ...) محروم‌ خواهد شد.
دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت نام وارد نمایند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است که در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.
زمان توزیع کارت اینترنتی، برگزاری و محل آزمون:
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1395 (نوبت هفدهم) در روز جمعه مورخ 95/11/15 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از روز چهارشنبه مورخ 95/11/13 لغایت روز پنجشنبه مورخ 95/11/14 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعیین می‌گردد؛ لذا مقتضی است که داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5  دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.
نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:
1) با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.
2) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
3) با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید میگردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
4) توصیه‌ می‌شود که داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و مندرجات آن را کنترل نموده و نزد خود نگهداری نمایند.
5) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد. 
6) در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نموده و یا در ساعات اداری با شماره تلفن گویای : 42163 - 021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 95

ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و با‌ آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال 1395، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ 95/9/5 در 24 شهرستان برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ 95/9/2 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی مطابق بند «ب» و «ج» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه نمایند.
الف - نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون
کلیه داوطلبان از روز سه‌شنبه مورخ 2/9/95 برای مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس فوق مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نموده و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً متذکر می‌شود که تهیه کارت منحصراً به روش فوق امکان‌پذیر می‌باشد.
ب - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان به شرح جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه می­باشد.
ج- داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است به شرح زیر اقدام نمایند.
۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،2 ،3 ،4، 9 و 10 (نام خانوادگی - نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ 95/9/4 منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید و در صورتیکه نسبت به موارد مشروح ذیل معترض می‌باشید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ 95/9/3 و یا پنجشنبه 95/9/4 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 براساس جدول مندرج در ذیل این  اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمائید.
1-1 – چنانچه نسبت به بندهای 5 و 6 (جنس و معلولیت) معترض هستند.
تبصره: درخصوص بند 6 (معلولیت) چنانچه داوطلبی خواستار اعمال بند فوق می‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه رفع نقص نماید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.
2-1- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهمیه ثبت‌نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان- سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 95/9/7 به ارگان مربوط مراجعه نمایند.
تبصره 1- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 95/9/4 منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال گردد، در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.
تبصره 2- داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشند، توجه داشته باشند که سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آنها براساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خود اظهاری) برای آنان در نظر گرفته شده، که در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر در مراحل بعدی برای آنها اعمال خواهد شد در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.
3-1- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... می باشد و یا چنانچه موفق به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون نشده­اید ضروری است در روزهای چهارشنبه مورخ 95/9/3 و یا پنجشنبه 95/9/4 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ × ۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره یک) مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد. بدیهی است هرگونه مراجعه در این خصوص در روز آزمون قابل پذیرش نخواهد بود و با افراد خاطی مطابق مقررات مربوط رفتار خواهد شد.
4-1 - چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می باشد، لازم است به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه نمایید.
د- تذکرهای مهم
۱- همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان بمنظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور قرار داده می‌شود که لازم است هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام نماید. در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.
۲- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- درهای ورودی ِحوزه­ های امتحانی راس ساعت 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورودی در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت 8:30 (هشت و سی دقیقه صبح) خواهد بود. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالنهای امتحانی به حوزه آزمون ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، بی‌سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.
6- خارج نمودن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با داوطلبانی که اقدام به این تخلف نمایند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.
7- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی، به همراه داشتن هر گونه وسایل الکترونیکی و ارتباطی حتی بصورت خاموش (از قبیل پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، بی‌سیم و ..)، جزوه، کتاب، هر گونه نُت و یادداشت و نظایر آن ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می­گردد و با داوطلبان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
8- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه ­های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ­ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در این آزمون از تاریخ 95/9/5 لغایت 95/9/10 بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمائید.
 
جدول‌ استان و شهرستان محل برگزاری و  نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت درآزمون  پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانونهای وکلای دادگستری  ایران  سال 1395
نام استان محل اقامت
نام شهرستان محل برگزاری
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه تبریز
تبریز: بلوار29بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف، ساختمان مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی
آذربایجان غربی
ارومیه
دانشگاه ارومیه
ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه‌ ارومیه
اصفهان
‌ اصفهان
دانشگاه اصفهان
اصفهان: میدان آزادی، دروازه شیراز، خیابان دانشگاه، درب شمالی دانشگاه اصفهان، دفتر ستاد آزمونها
اردبیل
اردبیل
دانشگاه محقق اردبیلی
اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی
بوشهر
‌ بوشهر
دانشگاه خلیج فارس بوشهر
بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهران، سمنان، سیستان
و بلوچستان و
هرمزگان
تهران
حوزه خواهران: دانشگاه خوارزمی پردیس تهران
تهران: خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان شهید مفتح، دانشگاه خوارزمی پردیس تهران
حوزه برادران: دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
چهارمحال و بختیاری
شهر کرد
دانشگاه شهرکرد
شهرکرد: بلواررهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان شمالی،
خراسان رضوی و
خراسان جنوبی
مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
مشهد: بلوار وکیل آباد،روبروی پارک‌ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستان
اهواز
مجتمع آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی جهاد دانشگاهی - خوزستان
اهواز: جاده گلستان، بلوار پردیس، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
زنجان
زنجان
دانشگاه زنجان
زنجان: کیلومتر 6 جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحدرایانه
فارس و کهگیلویه و بویراحمد
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین
قزوین
دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین
قزوین: انتهای بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین- سایت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
قم
قم‌
دانشگاه قم
قم: انتهای بلوارمحمدامین، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، سازمان مرکزی
کردستان
سنندج
دانشگاه کردستان-سنندج
سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، مهمانسرای دانشگاه
کرمان
کرمان
دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران)
کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی، ابتدای هفت باغ علوی، دانشکده فنی و حرفه ­ای شماره یک کرمان(شهید چمران)
کرمانشاه  و  ایلام
کرمانشاه
دانشگاه رازی کرمانشاه
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
گلستان
گرگان
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان
گیلان
رشت
دانشگاه گیلان
رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان
خرم‌آباد
دانشگاه لرستان
خرم‌آباد: کیلومتر 5 جاده (خرم آباد - تهران)، دانشگاه لرستان

مازندران
ساری
دانشکده فنی امام محمد باقر (ع)
ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزی
اراک
دانشگاه اراک
اراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه ، روبروی باجه انتظامات
همدان
‌همدان
دانشگاه بوعلی سینا همدان
همدان: شهرک مدرس، خیابان ابوطالب، دانشکده علوم انسانی، معاونت آموزشی دانشکده
البرز
کرج
دانشگاه خوارزمی کرج
کرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
یزد
یزد
دانشگاه یزد
یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، ساختمان کنار ورودی درب دانش
 
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

فروش ویژه هیتر برقی مدل پنکه Wanjun


فروش ویژه هیتر برقی مدل پنکه Wanjun



هیتر برقی مدل پنکه Wanjun، مناسب برای محیط کار و مکان های کوچک. بسیار کارآمد و مفید. بسیار کم مصرف، دارای دو حالت دمای زیاد و کم ...
همانطور که از نام دستگاه پیداست در این بخاری، گرما در واقع تابش گرم ایجاد شده توسط لامپ و یا المنت دستگاه می باشد. و یک سطح بازتابنده در بخش پشتی المنت ها قرار دارد تا بخشی از تابش که در سمت دستگاه است نیز به سمت محیط تابیده شود. بخاری های تابشی معمولا 86 درصد انرژی را به تابش تبدیل می کنند و مصرف برق هر لامپ حدود 300وات است پس دستگاهی که دارای 3 لامپ باشد حدود 1200 وات مصرف برق دارد که در مقایسه با انواع دیگر بخاری برقی مصرف برق پایین تری دارد اما این به معنای ایده آل بوده این بخاری در همه جا نیست، ولی خوشبختانه هیتری که ما میخواهیم به شما معرفی کنیم دارای یک لامپ می باشد که این یعنی مصرف تنها 300 وات می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

فروش ویژه ژاکت مردانه فیلیپ -پرداخت پس از تحویل کالا

فروش ویژه ژاکت مردانه فیلیپ



ژاکت مردانه فیلیپ، دارای پارچه های مخمل دوخته شده در قسمت سرشانه ها و پشت آرنج ها. عرضه شده در دو رنگ مشکی و سورمه ای. فری سایز (مناسب برای سایز های L و XL).
ژاکت مردانه، جزو آن دسته از لباس‌هایی است که در دنیای مد، جایگاه ویژه‌ای دارد. این محصول دارای جنس عالی و سبک بوده و به زیبایی بر تن می‌نشیند. طرح و مدل این محصول بر گرفته شده از مدل‌های به روز بوده و خوش پوش بودن شما را به نمایش می‌گذارد. با پوشیدن یک پیراهن در زیر آن یک استایل نیمه رسمی و با پوشیدن یک تیشرت در زیر آن یک استایل غیر رسمی را تجربه نمایید. این محصول در دو رنگ مشکی و سورمه ای موجود بوده و می‌توانید با لباس‌های رنگی خود جلوه آن را بیشتر نمایید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان