همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اولویت استخدام در کارخانه سیمان مارگون با نیروهای بومی است


  
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛
اولویت استخدام در کارخانه سیمان مارگون با نیروهای بومی است
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اولویت جذب نیروی انسانی در کارخانه سیمان مارگون شهرستان بویراحمد با نیروهای بومی خواهد بود.
به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد،  نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اولویت جذب نیروی انسانی در کارخانه سیمان مارگون شهرستان بویراحمد با نیروهای بومی خواهد بود.
غلام محمد زارعی در نشستی با روستانشینان دلی بهرام بیگی دنا گفت: با نشست هایی که با سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون بویراحمد داشته ایم مقرر شد اولویت جذب نیروهای انسانی این کارخانه با نیروهای بومی منطقه باشد.
وی زمان نام نویسی برای جذب نیروهای انسانی در کارخانه سیمان مارگون بویراحمد را دی ماه امسال عنوان و اظهارکرد: بنا به گفته سرمایه گذار این کارخانه قرار است در فاز اول حدود 200 نیروی انسانی جذب شود.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نیروی فنی در منطقه نباشد سرمایه گذار خارج از منطقه اقدام به جذب نیروی انسانی خواهد کرد اما سایر نیروهای انسانی موردنیاز در منطقه تامین می شود.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات پروژه گازرسانی به روستای دلی بهرام بیگی پرداخت و تصریح کرد: باوجود تمامی مشکلات که بر سر راه این پروژه وجود داشت روند پیشرفت فیزیکی آن اکنون به 70 درصد رسیده است.
وی گفت: به مردم این روستا قول می دهیم در زمستان سال آینده از نعمت گاز خانگی بهره مند خواهند شد تا دیگر نیازی به سوختن جنگل نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد