همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام شد


  

مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:
نتایج آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام شد
مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد.
رضا علی سلطانخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نتایج این آزمون که در تاریخ هشتم خرداد ماه برگزار شد به میزان ۱.۵ برابر ظرفیت مورد نیاز به ترتیب تقدم اعلام شده است.
وی تصریح کرد: بکارگیری نیروهای واجد شرایط تایید صلاحیت شده منوط به راه اندازی بخش های بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان انار و بر اساس تصمیمات کمیته آزمون دانشگاه خواهد بود.
وی بیان داشت: شرکت کنندگان در این آزمون می توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان به سایت دانشگاه www.rums.ac.ir  مراجعه کنند.
سلطانخواه با اشاره به این مطلب که هرگونه اطلاع رسانی در خصوص سایر موارد مربوط به آزمون از طریق همین سایت اعلام می شود، ابراز داشت: پس از تایید صلاحیت توسط هسته گزینش و قبل از صدور ابلاغ استخدامی صحت و سقم مدرک تحصیلی، گواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت آن، خدمت نظام وظیفه یا معافیت از آن از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدرک نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد