همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ایرانسل ۱۰۰ برابر خرید، اعتبار مکالمه هدیه می‌دهد


  

ایرانسل ۱۰۰ برابر خرید، اعتبار مکالمه هدیه می‌دهد

ایرانسل از عرضه طرح «کد شگفتی‌های ایرانسل» با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل ۱۰۰ برابر مبلغ خرید، به مشترکین سیم کارت‌های اعتباری خود خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیمکارت‌های اعتباری این اپراتور تلفن همراه کشور، با شماره‌گیری کد ویژه #۱*۴۴۴۴*، می‌توانند با توجه به میزان مکالمه معمول خود، طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند. از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از ۱۰۰ برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، بنابراین توصیه میشود مشترکین در روزهای ابتدایی ماه، از این سرویس استفاده کنند تا زمان بیشتری برای بهره مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشد. به عنوان مثال، مشترکین با پرداخت ۲۰۰ تومان در روز هفتم مردادماه، ۲۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد که تا ۳۱ مردادماه مهلت دارند از آن استفاده کنند.


براساس این گزارش، هر مشترک با شماره‌گیری کد #۱*۴۴۴۴*، طرح مختص به خود را مشاهده می‌کند. این طرح‌ها با توجه به میزان مصرف مشترکین به روزرسانی می‌شوند.


مشترکینی که از طرح‌های تعرفه رنگی و یا جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند هم می توانند به طور همزمان از طرح کد شگفتی‌های ایرانسل استفاده نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد