همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت کاردانی علمی کاربردی

  • دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهر ماه سال 1394)
  • به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی،  ثبت نام  و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه 94 که منحصراً به صورت اینترنتی می باشد تا روز 4/6/94 تمدید شد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما  که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000(یکصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند

 

 

  • مهلت ثبت‌نام : مهلت ثبت‌نام از روز چهارشنبه ۲۱ مرداد‌ماه ۱۳۹۴ تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ مرداد‌ماه ۱۳۹۴ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت‌نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت‌نام  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت‌نام می‌توانید با شماره ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۵۹ تماس گرفته یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید.
    ساعت پاسخگویی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل

چه کسانی می‌توانند ثبت‌نام کنند

  • ۱: داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ۱۲ رقمی ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهر ماه سال ۱۳۹۴) به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ ریال معادل پانزده هزار تومان را قسمت خرید کارت تهیه نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد