همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

توسعه بزرگترین واحد لبنی و بستنی کشور


  


همزمان با حضور هیئت محترم دولت در شهرستان اسلامشهر، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت ضمن بازدید از طرح های توسعه شرکت میهن شامل کارخانجات پاندا و شهر لبنیات؛ فاز اول این طرح توسعه را افتتاح کرد .

وزیر صنعت در ابتدای ورود مورد استقبال حاج ایوب پایداری مدیر عامل ، ابوالفضل پایداری قائم مقام وعلی پایداری عضو هیئت مدیره شرکت میهن قرار گرفت وگزارشی از تاریخچه ، توانمندی ها، امکانات و برنامه های توسعه شرکت به وی ارائه شد.

.در ادامه کارخانه " پاندا میهن" توسط مهندس نعمت زاده افتتاح و وی از این کارخانه و همچنین کارخانه بزرگ "شهر لبنیات" که در حال تکمیل می باشد بازدید نمود.

وزیر محترم صنعت ضمن استقبال از فعالیت های صورت گرفته در شرکت میهن بر لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی تاکید کرد و از مدیران شرکت میهن خواست تا با تکمیل طرح های توسعه و افزایش ظرفیت تولید نگاهی ویژه به صادرات داشته باشند.

گفتنی است در حال حاضر تعداد پرسنل شاغل در گروه میهن 10500 نفر می باشد که این افراد در کارخانه ها و مراکز پخش مشغول به کار هستند.

محصولات شرکت از طریق 60 مرکز پخش در سراسر کشور به دست مصرف کنندگان می رسد .

شرکت میهن علاوه بر بازار داخل، به کشورهای عراق، کویت ، امارات ، قطر، بحرین،عربستان ،ترکمنستان و تاجیکستان صادرات انجام می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد