همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تصاویری از وسایل به جای مانده در بدن انسان


  

سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛
تصاویری از وسایل به جای مانده در بدن انسان
بازیگری که سوپر‌استارها را به چالش می‌کشد!تصاویری از وسایل به جای مانده در بدن انسان هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

فرهنگستان ایران ۱۶ هزار واژه به تاجیکستان تقدیم کرد



ولی چرا دوستان فرهنگستان فکر می کنند با این کار به زبان فارسی کمک می کنند؟ آنان با این کار به تعبیر تیشه به ریشه می زنند. مگر می شود با «تولید» و «صادرات» واژه زبانی را گسترش داد؟ این ها که مسائل بدیهی زیان است. کسی که کمترین آشنایی با تاریخ زبان فارسی داشته باشد، می داند که رودکی و فردوسی از این کارها نکردند تا فارسی ما جان تازه بگیرد و البته تبعاتش را سال ها بعد خواهیم دید. این کار دولت ها را به نزدیک می کند، اما ملت ها را از هم دور و دورتر می کند.

بیشتر بخوانید


اشکان خطیبی،بازیگری که سوپر‌استارها را به چالش می‌کشد!

بازیگری که سوپر‌استارها را به چالش می‌کشد! + تصاویر

بازی خوبش در نمایش «خدای کشتار» را که یادتان نرفته است. این بازیگر، خواننده و مجری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده ‌است. در سال ۷۹ یک گروه موسیقی راک ایرانی به‌نام اپولو داشته‌است که راک ایرانی می‌زدند اما بعدا اعضا از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به‌غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایشنامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و عضو گروه موسیقی «ترافیک» نیز هست.

بیشتر بخوانید


تصاویری از وسایل به جای مانده در بدن انسان

عکس رادیولوژی ++++++

در این عکس به روز شده، تصویر از زن چینی ۲۹ ساله ای به نام لو کویفن گرفته شده که سوزن های درون بدن وی را به نمایش گذاشته است. جراحان چینی قصد دارند ۲۳ سوزنی که توسط پدربزرگ و مادربزرگ لو زیر پوست وی گنجانده شده را خارج کنند. به گفته مسئولان بیمارستان، این سوزن ها با هدف کشتن لو در بدن وی فرو شده تا شاید یک نوزاد پسر جایگزین او شود.

بیشتر بخوانید


رماتیسم قلبی بیشتر چه افرادی را تهدید می‌کند؟



همه ما تصوری روشنی از ابتلای استخوان ها و مفاصل به عارضه ای به نام رماتیسم داریم این در حالی است که شاید ندانیم قلب چگونه درگیر این عارضه می شود. بر این اساس می توان مثالی زد که ما را در درک بهتر چنین بیماری یاری کند. به طور نمونه اگر مشمع یا یک تکه پلاستیک را روی حرارت شمع بگیرید، شاهد خواهید بود که ...

بیشتر بخوانید


برخی والدین امروزی، خود نیاز به تربیت دارند

برخی والدین امروزی، خود نیاز به تربیت دارند

مادر آن پسر با سرافرازی گفت: می‌بینید آقاجون؟ بچه‌های این دوره و زمونه خیلی باهوش هستند. اصلا نمی‌شه گولشون زد و سرشون کلاه گذاشت. پدربزرگ چیزی نگفت. اما من برایشان توضیح دادم که ...

بیشتر بخوانید


4 توصیه و 2 ماسک علیه چین و چروک زودرس




برای پوست، یک سری اصول سادۀ ضد پیری وجود دارند که بسیار مفیدند و می‌توانند چروک ها را کمتر کنند و روند پیدایش آنها را به تأخیر بیندازند.
به جای لوازم آرایش یا به عنوان مکمل از کرم های ضد پیری استفاده کنید...

بیشتر بخوانید


سالاد پیازچه و شوید قالبی، پیش غذایی ساده و خوشمزه

سالاد پیازچه و شوید قالبی ،پیش غذایی ساده و خوشمزه

برای تهیه این سالاد زیبا و نیز آشنایی با مواد اولیه آن اینجا بروید


تصاویر: ساخت آویز زیبا برای اتاق بچه ها

تصاویر: ساخت آویز زیبا برای اتاق بچه ها

بیشتر ببینید

دلنوشته: «مهمانی بزرگ بردخون»

دلنوشته: «مهمانی بزرگ بردخون»

اینجا خبری نیست جز اینکه دروغ، غیبت، تهمت، حسادت وخیلی چیزهای دیگر عادی شده و به راحتی حق آدمیان پایمال می‌شود.
اینجا خبری نیست جز اینکه نسل های جدید آشنایی شان نسبت به شما روز به روز کمتر می شود و در عوض غرق در فضای مجازی و دیگر سرگرمی هایی که در آن خبری از یاد شما نیست می گذرد.

بیشتر بخوانید


نکات مهم برای انتخاب لباس عروس

نکات مهم برای انتخاب لباس عروس

در نهایت فراموش نکنید که این عروسی شماست. بنابراین به خودتان حق ببشتری در اظهار نظر درباره مدل لباس عروس بدهید. سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که به رویاهایتان نزدیک‌تر ‌باشد. هرچه باشد شما فقط یک بار عروسی می‌کنید.

بیشتر بخوانید


دانلود مستقیم؛ طنز: اندر فواید سرطان و فست فود



بیشتر ببینید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد