همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کسب رتبه دوم بازیگری زن توسط هنرمند بروجردی در هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر


  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از کسب رتبه دوم بازیگری زن توسط هنرمند بروجردی در هفدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر خبر داد.

ˈنادر ارجمندیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایش خیابانی ˈعتیقهˈ از بروجرد تنها نماینده گروه های نمایشی استان لرستان بود که در بخش نمایش خیابانی هفدهمین جشنواره تئاتر بین المللی فتح خرمشهر شرکت نمود.

وی اضافه کرد: ˈحدیث گودرزی ˈ بازیگر این نمایش توانست با بازی هنرمندانه خود رتبه دوم بازیگری زن در بخش خیابانی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی افزود : هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر با حضور گروه های نمایشی 26 استان کشور در سه بخش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه نویسی از 27 خرداد در خرمشهر آغاز و 30 خرداد به کار خود پایان داد.

ارجمندی اظهار داشت: در این جشنواره در بخش تئاتر صحنه ای 123 اثر از 24 استان، در بخش تئاتر خیابانی 93 اثر از 17 استان و در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی 55 اثر از 18 استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

به گفته وی پس از بازبینی هیأت داوران تعداد 13 اثر از 9 استان به بخش صحنه ای، تعداد 12 اثر از شش استان به بخش خیابانی و در نهایت تعداد پنج اثر به بخش نمایشنامه نویسی راه یافتند که از استان لرستان تنها یک نمایشنامه از بروجرد به بخش خیابانی راه یافت.

نمایشنامه خیایانی به نویسندگی و کارگردانی ˈپژمان شاهوردیˈ و بازیگری ˈحدیث گودرزیˈ و ˈپژمان شاهوردیˈ با موضوع آثار و تبعات جنگ تحمیلی برای بازماندگان خردادماه 93 در خرمشهر به روی صحنه رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد