همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات ارائه تخفیف به مشترکان کم‌مصرف برق بروجرد


  

جزئیات ارائه تخفیف به مشترکان کم‌مصرف برق 

مدیر امور برق شهرستان بروجرد از ارائه تخفیف به مشترکان در ازای کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف برق خبر داد.


به گزارش فارس، محمدعلی خسروی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: با تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت با هدف کاهش مصرف مشترکان، تخفیف‌هایی در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس مشترکان بخش کشاورزی با خاموش کردن چاه‌های عمیق برقی خود در زمان اوج مصرف یعنی 19 تا 21 شب، در 20 ساعت دیگر شبانه روز، مصرف آنها رایگان بوده و در ازای مصرف برق هزینه‌ای از آنها دریافت نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرایی شدن این کار، کشاورزان باید با مراجعه به امور برق شهرستان، تفاهم‌نامه دو طرفه‌ای را در این خصوص امضا کرده و مشخص کنند، در چه بازه زمانی از چاه‌های برق برای آبیاری مزارع کشاورزی استفاده نمی‌کنند.

این مسئول اظهار کرد: در شهرستان بروجرد 450 چاه کشاورزی برقی وجود دارد و صاحبان این چاه‌ها با مراجعه به امور برق شهرستان و انعقاد قرارداد مذکور، از این امتیاز و مزیت بهره‌مند شوند.

مدیر امور برق شهرستان بروجرد ادامه داد: مصرف کنندگان صنعتی نیز در صورتی که در چهار ساعت اوج مصرف استفاده‌ای نداشته باشند، می‌توانند از این اهرم تشویقی بهره‌مند شوند.

خسروی اظهار داشت: بر این اساس و در صورت همکاری واحدهای صنعتی و کارخانجات در عدم استفاده از برق در ساعات اوج مصرف، برق مصرفی در دیگر ساعت شبانه روز برای آنها نیم‌بها محاسبه می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بهای برق مصرفی در کارخانجات به خصوص کارخانجات بزرگ مبالغ زیادی است، رعایت این مورد می‌تواند کاهش قابل توجهی در بهای برق مصرفی کارخانجات و مراکز صنعتی باشد.

این مسئول اظهار کرد: مشترکان خانگی و تجاری نیز که از کنتورهای دیجیتال استفاده می‌کنند، در صورتی که مصرف آنها در ساعات اوج مصرف نسبت به دوره‌های غیر از فصول گرم کمتر باشد، بهای برق مصرفی آنها در دیگر ساعات شبانه روز حدود 50 درصد تخفیف دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد