همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دو هزار نفر از بروجرد با 40دستگاه به سمت حرم امام


  

گاه اتوبوس به حرم مطهر امام اعزام می شوند  سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: عزت ، عظمت و سرافرازی ملت ایران مرهون امام راحل (ره) است.


ˈ رضا آریاییˈ در گفت وگو با ایرنا افزود: امام راحل با نهضت دینی خود اسلام را تجدید حیات نموده و عزت و عظمت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران و کشورهای اسلامی دارد و موج بیداری که در جهان به راه افتاده همه از آثار و برکات نهضت دینی امام راحل است.

وی به برگزاری هر چه باشکوه مراسمات ویژه ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: ملت ایران در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که قدرشناس زحمات امام راحل (ره) هستند و امسال نیز حضوری گسترده و دشمن شکن در این مراسمات خواهند داشت.

وی در ادامه مطالعه وصایا و زندگی نامه امام و الگوگیری از آنها را وظیفه مسوولان و مردم دانست و گفت: ضروری است که نام امام راحل را نسل به نسل تا همیشه تاریخ در سینه نوجوانان و جوانان و تمام مردان و زنان زنده نگه داریم.

بگفته وی امسال دو هزار نفر از بروجرد با 40دستگاه اتوبوس روز 13خرداد به حرم مطهر اعزام می شوند و در کنار آن برنامه ویژه ای با حضور همه آحاد مردم بروجرد در روز 14 خرداد در مسجد امام برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد