همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

۵۸ روستای بروجرد با کمبود آب روبرو هستند


  به گزارش ایسنا، احمدرضا محمدی در ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی استان که با حضور مدیران عامل شرکت‎های گاز، آبفار و آبفا استان برگزار شد، به مشکلات شهرستان بروجرد اشاره و بیان کرد: در تعدادی از روستا‌ها از جمله اسدخانی، سراب، زارم، رحیم‎آباد، شیروان که در حال لوله‎گذاری بوده یا در چند سال اخیر لوله‎گذاری شده‌اند، نسبت به نصب علمک آنها باید اقدام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خط لوله محور شیروان در فاصله بین روستایی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متری روستاهای دینارآباد، دلی‎آباد، الک‎آباد و بصری و شهرک امام زمان پاپولک، طبریجان، کیدان و کپرجودکی، کاروانه، والاشان و وزیرآباد باید گازرسانی شود.

محمدی اظهارکرد: چنانچه پیمانکاری لوله‎گذاری برای روستاهای قره‌سو، قلعه‌نو شوکتی، گنجینه و بزازنا مشخص شده در اولین فرصت نسبت به انجام پروژه اقدام کنند و با توجه به اینکه روستاهای جاده اراک از مناطق سردسیر هستند نسبت به گازرسانی این روستا‌ها اقدام شود.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری و روستایی شورای استان همچنین در خصوص مشکل آب روستایی شهرستان بروجرد گفت: با توجه به اینکه ۱۸ روستای اشترینان و بیش از ۴۰ روستای بخش مرکزی جمعاً ۵۸ روستا با کمبود آب روبرو هستند و در بعضی از روستا‌ها با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی افزود: چنانچه اعتبار استانی در اختیار شهرستان بروجرد قرار بگیرد مشکل بسیاری از روستا‌ها با تجهیز چاه و حفرچاه حل می‌شود که این امر نیاز حمایت مسئولان استانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد