همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

متوسطه ها تیر ثبت نام کنند، کلاس اولی ها خرداد


  

مسعود ثقفی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا 31 خرداد انجام می شود؛ از 17 خرداد نیز والدین کلاس اولی ها با نامه مدیران مدارس به پایگاه های سلامت مراجعه می کنند تا ادامه ثبت نام فرزندشان در مدارس انجام شود.

وی با بیان اینکه در پایه های دیگر ابتدایی بدون حضور اولیا ثبت نام انجام می شود، گفت: والدین در صورتی که قصد تغییر مکان تحصیل فرزندشان را داشته باشند باید برای ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

پیش ثبت نام هنرستان ها آغاز شده است

ثقفی افزود: در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم نیز ثبت نام از تاریخ اول تیر ماه آغاز می شود و تا 31 تیرماه ادامه دارد و پیش ثبت نام هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از تاریخ 24 اردیبهشت آغاز شده است.

وی ادامه داد: دریافت هرگونه هزینه به جز وجه بیمه و کتاب درسی در مدارس دولتی عادی هنگام ثبت نام ممنوع است؛ در مدارس خاص مثل مدارس هیئت امنایی، سمپاد، نمونه دولتی و شاهد، دریافت هزینه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه مطابق آیین نامه و دستورالعمل اجرایی آن مدارس در هنگام ثبت نام بلامانع است.

* ثبت نام فرزندان کارکنان دولت در مدارس دولتی نزدیک محل کار مادر بلامانع است

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: ثبت نام فرزندان کارکنان دولت (مادران شاغل رسمی و پیمانی) در مدارس دولتی نزدیک محل کار مادر بلامانع است.

وی بیان داشت: ثبت نام در مدارس هیأت امنایی صرفاً بر اساس محدوده مدارس بوده و هرگونه شرط معدل و آزمون ممنوع است.

قوانین شرکت در کلاس های فوق برنامه مدارس هیأت امنایی

ثقفی ادامه داد: دریافت هزینه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه که باید به تصویب هیأت امنا رسیده و پس از تأیید مدیریت آموزش و پرورش منطقه رسیده باشد، در زمان ثبت نام بلامانع است اما این کلاس ها باید مستقل و خارج از برنامه رسمی مدرسه بوده و شرکت دانش آموزان در این کلاس ها اختیاری است.

وی تصریح کرد: ستاد مرکزی نظارت بر امر ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش تهران و 19 ستاد اصلی ثبت نام در مناطق آموزش و پرورش تهران از اول خرداد از ساعت 8:30 تا 13 پاسخگوی سؤالات و رسیدگی به شکایات احتمالی اولیاست. (فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد