همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نحوه ثبت نام دانش آموزان


 مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر بکارگیری همه امکانات و سازوکارهای لازم در مدیریت مطلوب فرآیند ثبت نام و اجرای دقیق این دستورالعمل تاکید کرده است.

در این دستورالعمل همه هنرستان های دولتی ملزم هستند در حد ظرفیت از دانش آموزان پایه اول ، دوره دوم متوسطه صرفا در محدوده جغرافیایی ثبت نام کنند مشروط به این که مانع از توسعه رشته های فنی و حرفه ای در پایه دوم و سوم نشود.

دانش آموزان پایه اول ابتدایی باید از اول خرداد و دیگر پایه های دوره های تحصیلی از هفدهم خرداد تا هیجدهم تیر برای ثبت نام به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

در این دستورالعمل، ثبت نام در مدارس دولتی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و شرط معدل صرفا بر اساس محدوده جغرافیایی تعیین شده است.

در تبصره یکی از بندهای این دستورالعمل آمده است: مدیران مدارسی که مجاز به دریافت شهریه و کمک های مردمی هستند باید میزان آن را همراه با فهرست کلیه فعالیت ها در تابلوی اعلانات و در معرض دید اولیا نصب کنند و مدیران باید وجوه دریافتی را به حساب مدرسه واریز و اولیای دانش آموزان هم چک های صادره را در وجه مدرسه صادر کنند.

دریافت شهریه ثابت از فرزندان همکاران فرهنگی در مدارس شاهد، نمونه دولتی، هیات امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد