همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه مهم گزینش دانشگاه در خصوص آزمون اختصاصی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی

 

 

 اطلاعیه مهم گزینش دانشگاه در خصوص آزمون اختصاصی کارشناسی و کارشناسی ارشد

گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی اطلاعیه ای نشانی محلهای برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مشهد و 22 شهر دیگر را به همراه جزئیات فرآیند آزمون اعلام کرد.
 
به گزارش دفتر پذیرش و گزینش آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بعداز ظهر جمعه 26 اردیبهشت 93 درشهرهای مشهد، اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، رشت، زاهدان، ساری، شیراز، قم، کرمان، کرمانشاه، همدان، یزد، بیرجند، تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد و نیشابور برگزار خواهد شد.
این گزارش حاکی است کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir قابل دانلود و پرینت خواهد بود.
بر اساس این گزارش شروع فرآیند آزمون از ساعت 14:30 روز جمعه آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد و داوطلبان مقطع کارشناسی پیش دانشگاهی در مدت 120 دقیقه و با پاسخ به سوالات یک دفترچه حاوی 150 سوال تستی به سوالات پاسخ خواهند داد
در این گزارش آمده است داوطلبان مقطع کارشناسی طلاب دفترچه 220 سوالی خود را با مهلت 150 دقیقه و داوطلبان کارشناسی ارشد نیز تنها دفترچه 250 سوالی خود را با مهلت 180 دقیقه پاسخ خواهند گفت. 
آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی هر سال در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در اردیبهشت ماه و آزمون دکتری این دانشگاه نیز در خردادماه برگزار و ثبت نام در این آزمون صرفاً ویژه برادران واجد شرایط خواهد بود.
این آزمون به صورت اختصاصی و تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور بوده و دانشجویان علاوه بر دروس دانشگاهی دروس سطوح چهارگانه حوزه علمیه را نیز طی سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فرا خواهند گرفت.
 
 
 

آدرس: مشهد مقدس - حرم مطهر امام رضا (ع) -دانشگاه علوم اسلامی رضوی - صندوق پستی: 91735-1193

تلفن های تماس:سوالات آزمون ورودی:        2224119 (0511)
روابط عمومی:                              info-at-razavi.ac.ir   
هسته پذیریش و گزینش:    Gozinesh-at-razavi.ac.ir

ارتباط الکترونیکیشما می توانید پرسشهای خود درباره دانشگاه را از روابط عمومی و در مورد آزمون و جذب دانشجو را از هسته پذیرش و گزینش بپرسید. برای دسیابی به سیستم برقرای ارتباط روی گزینه مورد نظرتان کلید کنید

روابط عمومی

هسته پذیرش و گزینش

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی 16 - اسفند‌ماه - 1393 ساعت 11:44

با عرض سلام وخسته نباشید ,در مورد قبولی در مقطع کارشناسی مرا راهنمایی کنید و در مورد مصاحبه و گزینش بیشتر توضیح دهید .با تشکر .التماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد