همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

2 هزار نفر از مردم بروجرد به حرم امام‌خمینی(ره) اعزام می‌شوند


  2 هزار نفر از مردم بروجرد به حرم امام‌خمینی(ره) اعزام می‌شوند
روزهای بروجرد: فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت: امسال حدود ۲ هزار نفر از شهرستان بروجرد به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند و تمامی امکانات برای اعزام آنها مهیا می‌شود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمد پاپی نژاد در جلسه برنامه ریزی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در بروجرد اظهار کرد: حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) نشان می دهد که ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده اند.

وی با اشاره به وفاداری مردم ایران به ولایت و انقلاب افزود: مردم ایران در همه عرصه های مختلف وفاداری خود را به ولایت فقیه و همچنین آرمان های امام خمینی(ره) نشان داده‎اند و نام امام خمینی(ره) در تمام دنیا با احترام و افتخار ثبت شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به اعزام مردم بروجرد در سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: امسال حدود دو هزار نفر از شهرستان بروجرد به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند و تمامی امکانات برای اعزام آنها مهیا می شود.

وی عنوان کرد: مردم بروجرد هر ساله استقبال زیادی برای زیارت و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) دارند و البته نه تنها بروجرد بلکه تمام مردم ایران هر ساله با حضور میلیونی خود بار دیگر با آرمان های انقلاب و ولایت تجدید پیمان می کنند.
پاپی نژاد تصریح کرد: کمیته های ترابری، پشتیبانی، فرهنگی و بهداشت و امنیت مقدمات اعزام زائران را به حرم مطهر انجام می دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد