همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مجوز ایجاد مطب جدید در خیابان شهدا صادر نمی شود

به پیشنهاد شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بروجرد با توجه به اشباع شدن ظرفیت خیابان شهدای این شهر از مطب، ساختمان پزشکان و یا مراکز رادیولوژی از این پس مجوز ایجاد مطب در این خیابان صادر نمی شود.

به گزارش روزهای بروجرد ˈحسین شیرویهˈ کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد در گفت و گو با ایرنا گفت: به منظور کاهش حجم سنگین ترافیک بخصوص در ساعات خاصی از روز در این خیابان ، هیچ گونه مجوز جدید ساختمان پزشکان ، مراکز تصویر برداری و یا رادویلوژی و مجوز جدید مطب در این خیابان داده نخواهد شد.

وی گفت: هم اکنون در مجموع 113 واحد پزشکی و درمانی در خیابان شهدای بروجرد مستقر هستند که این امر باعث افزایش ترافیک در این مسیر شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون یک درمانگاه، 38 واحد مطب دندانپزشکی، پنج واحد مرکز رادیولوژی و سونوگرافی ، 35 مطب پزشک متخصص، 17 واحد مطب پزشک عمومی ، 12 واحد مطب ماما و چهار آزمایشگاه تنها در یک خیابان شهر بروجرد واقع شده اند.

شیرویه افزود: قطعا این حجم از مطب و مراکز تصویربرداری و ساختمان پزشکان،باعث مراجعه شمار زیادی از مردم می شود که برای راحتی حال مردم و روان کردن بار ترافیک این خیابان ، راهکار مناسب این است که مجوز موارد جدید ایجاد مطب در این خیابان صادر نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد