همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دانشگاه پیام نور بهارستان مدرس حق التدریس می‌پذیرد


  دانشگاه پیام نور بهارستان مدرس حق التدریس می‌پذیرد     
دانشگاه پیام نور واحد شهرستان بهارستان از میان دارندگان مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، دانشجویان دکتری و کار‌شناسی ارشد در بعضی از رشته‌ها مدرس حق التدریس می‌پذیرد.
ایلنا: دانشگاه پیام نور واحد شهرستان بهارستان از میان دارندگان مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، دانشجویان دکتری و کار‌شناسی ارشد در بعضی از رشته‌ها مدرس حق التدریس می‌پذیرد.
به گزارش ایلنا دکتر امن اله طایران رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان با اعلام این خبر افزود: این دانشگاه مدرسین حق التدریس خود را، از میان برادران و خواهران بومی این شهرستان، تامین می‌نماید.
وی گفت: رشته‌های حسابداری، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، روان‌شناسی عمومی، علوم تربیتی در سه گرایش (مدیریت برنامه ریزی آموزشی، مشاوره و راهنمایی، پیش دبستانی و دبستانی، علوم اجتماعی و حقوق) از رشته‌هایی هستند که در آن‌ها پذیرش خواهیم داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان ادامه داد: همچنین در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، شیمی محض و کاربردی، الهیات در سه گرایش (فقه و مبانی حقوق، تاریخ و علوم قرآن و حدیت) مهندسی مدیریت و آبادانی روستا‌ها و تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز امکان جذب مدرس حق التدریس داریم.
طایران خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت تحویل مدارک و انجام مراحل گزینش و مصاحبه به واحد برنامه ریزی دانشگاه واقع در نسیم شهر – میدان هفت تیر – انتهای بلوار بوستان مراجعه نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان درادامه از اختصاص هفت هزار مترمربع زمین به این دانشگاه در نسیم شهرخبر داد.
دکتر امن اله طایران در گفتگو با ما اظهار داشت: با مساعدت فرماندار محترم بهارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهرداری و شورای اسلامی نسیم شهر و دیگر مسئولان مربوطه هفت هزار متر مربع از بافت آموزشی نسیم شهر برای احداث دانشگاه پیام نور بهارستان اختصاص یافت.
وی افزود: هم اکنون مقدمات برگزاری مناقصه برای ساخت ساختمان دانشگاه در حال انجام است و درحال تلاش برای اخذ پروانه ساخت هستیم.
طایران با بیان اینکه ساختمان دانشگاه در فضایی بالغ بر شش هزار مترمربع و در شش طبقه احداث می‌شود گفت: در کنار توسعه فیزیکی دانشگاه پیام نور بهارستان، برنامه‌هایی برای توسعه علمی و فرهنگی نیز در نظر داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به جذب هئیت علمی با رتبه استادیار و راه اندازی چند رشته کار‌شناسی ارشد اشاره کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان خاطرنشان کرد: با توسعه کمی و کیفی این دانشگاه، امکان بیشتری برای جذب دانشجویان مستعد و جوانان مشتاق بومی فراهم می‌شود.
لازم به ذکر است دنشگاه پیام نور شهرستان بهارستان که در نسیم شهر واقع است، در سال ۸۶ تاسیس شده و هم اکنون نزدیک به چهار هزار دانشجو دارد.

دریافت آگهی های استخدام

نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره 26 - فروردین‌ماه - 1394 ساعت 22:36

سلام. این اطلاعیه برای چه زمانی است هنوز وقت داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد