همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام نفت


سوالات استخدامی شرکت نفت

دریافت کارت ورود به جلسه

نکات مهم در خصوص آزمون کتبی

1- آزمون کتبی در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 92/02/05 و 92/02/06 به صورت همزمان در 8 حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار خواهد گردید.

2- به اطلاع داوطلبان شهرستانهای آبادان، آغاجاری، امیدیه، ایذه، باغملک، بهبهان،خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، شادگان، هفتگل، هندیجان و بندر ماهشهر که شهر اهواز را به عنوان حوزه آزمون خود اعلام نموده اند می رساند به دلیل آمار بالای متقاضیان ثبت نامی در شهر اهواز و نبود امکانات کافی، حوزه آزمونی ایشان به شهر ماهشهر منتقل شده است.
3-به اطلاع داوطلبان متقاضی گروه شغلی " تکنسین تعمیرات عمومی تاسیسات" می رساند مواد آزمون تخصصی این گروه شغلی به صورت ذیل می باشد:

مقطع کاردانی 1-آزمایشهای غیرمخرب 2-تکنیک و علوم جوشکاری 3-ماشین‌ابزار  4- سیستمهای هیدرولیکی و پنوماتیکی 5-وسایل اندازه‌گیری و کنترل تبرید و تهویه 6 -انتقال حرارت 7 -مکانیک سیالات
مقطع کارشناسی 1-ترمودینامیک 2- مکانیک سیالات 3- انتقال حرارت 4- مقاومت مصالح 5- متالورژی در تولید 6- طراحی قالب و قالبسازی
 7- دینامیک 8- ماشین ابزار


4-آزمون کتبی مشتمل بر سوالات استعداد شغلی (ضریب 1)، سوالات عمومی از دروس ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی و دانش رایانه (ضریب 1) و سوالات تخصصی مرتبط با هریک از گروه های شغلی (ضریب 2) می باشد. جهت اطلاع از عناوین دروس سوالات تخصصی به بخش 16 دفترچه راهنما مراجعه نمایید.
5-به اطلاع داوطلبان متقاضی گروههای شغلی " عملیات حمل و نقل، پزشک عمومی، دکتر داروساز، دکتر علوم آزمایشگاهی، کارشناس آزمایشان پزشکی، کارشناس بهداشت، کارشناس پرتونگاری، کارشناس پرستاری و کارشناس گفتاردرمانی" می رساند که آزمون کتبی در این گروهها صرفاً شامل سوالات عمومی و تخصصی می باشد و آزمون استعداد شغلی در این گروهها برگزار نمی شود.
6-کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز شنبه مورخ 92/01/31 از طریق همین پایگاه قابل دریافت می باشد.
7-تعداد سوالات عمومی 30 و سوالات تخصصی 70 عدد می باشد که این بخشها دارای نمره منفی می باشند.
8- موارد آزمون تخصصی گروه شغلی "کارشناس بهداشت" تغییر نموده است.
9- با توجه به پرسش برخی از داوطلبان در خصوص عدم تطابق مواد آزمون تخصصی با دروس دانشگاهی رشته های تحصیلی به اطلاع می رساند مواد آزمون تخصصی بر اساس "دانش های مورد نیاز مشاغل شرکت ملی نفت"" تدوین گردیده است.
10-دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را از اینجا دریافت نمایید.

به اطلاع می رساند با عنایت به تقاضای گسترده و استقبال فراوان داوطلبان استخدام در شرکت ملی نفت ایران،مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تا پایان روز جمعه مورخ 91/12/18 تمدید گردید.

ورود به سایت آزمون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد