همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

31 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام سایت‌های همسریابی


31 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام سایت‌های همسریابی

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: فرصت شش ماهه ثبت‌نام سایت‌های همسریابی در سامانه آزمایشی الکترونیک صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در سی و یکم اردیبهشت امسال به پایان می‌رسد و با مراکزی که ثبت‌نام نکرده‌اند و مجوز ندارند، برخورد خواهد شد.

 مسعود امینی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: طبق «آیین‌نامه ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده» مهلت ثبت‌نام مراکز مشاوره‌ای که بدون مجوز و غیرقانونی فعالیت می‌کردند، مراکزی که از سازمان ملی جوانان سابق مجوز فعالیت داشته‌اند و همچنین همه مراکزی که قصد فعالیت در حوزه ازدواج، مشاوره و خانواده دارند، فقط تا پایان اردیبهشت است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام با استعلام پلیس فتا از دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، مراجع انتظامی و قضایی با مراکزی که تا مهلت تعیین شده ثبت‌نام نکرده‌اند و مجوز ندارند، برخورد قانونی خواهند کرد.

 وی یادآور شد: اسامی مراکزی که از گذشته مجوز فعالیت داشته‌اند و هم‌اکنون هم در سامانه صدور مجوز ثبت‌نام کرده‌اند به پلیس فتا اعلام شده و فعالیت آنها تا زمان صدور مجوز قطعی بلامانع است.

امینی درباره تعداد مراکزی که تا پایان اردیبهشت حق فعالیت دارند، گفت: 203 مرکز از سوی سازمان ملی جوانان سابق مجوز فعالیت داشتند که 183 مرکز هم‌اکنون به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند و باید تا پایان اردیبهشت در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی در مورد تعداد سایت‌های همسریابی غیرمجاز نیز افزود: حدود 86 سایت غیرمجاز همسریابی در حال فعالیت است که تمام اطلاعات آنها در اختیار سازمان‌های نظارتی قرار گرفته است، بنابراین چنانچه این سایت‌ها تا پایان اردیبهشت در سامانه ثبت‌نام نکنند، با این سایت‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: اسامی مراکز مشاوره‌ای که ثبت‌نام قطعی کرده و صلاحیت آنها تائید شود در پورتال وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت و اداره‌های کل ورزش و جوانان استان‌ها، اسامی مراکز مشاوره مجاز را به رسانه‌ها و سازمان صدا و سیمای استانی اعلام می‌کنند.


مرتبط



ثبت نام وام ازدواج به صورت اینترنتی  برای سراسر کشور
توقف پرداخت وام ازدواج/ قول بانک مرکزی برای سال جدید
ازدواج عمر را زیاد می کند
حلقه ازدواج ناپلئون بناپارت فروخته شد
دانلود کتاب ازدواج و راه کارها
ثبت نام اینترنتی وام ازدواج
11 میلیون نفر در سن ازدواج هرگز ازدواج نکرده‌اند
ضرب المثل و سخنان جالب درباره ازدواج!
پولدارها هم از ازدواج فراری اند!
افزایش وام ازدواج به 5 میلیون تومان
ازدواج موقت در دانشگاه ها
احادیث درباره ازدواج
قبل از ازدواج از شانس باروری خود مطمئن شوید
ازدواج
دستور بانک مرکزی برای افزایش وام ازدواج
جزییات اعطای وام ازدواج 8 میلیون تومانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد