همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دفاتر پیشخوان دولت باعث تسهیل امور و ایجاد شغل



معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
توسعه و تقویت دفاتر پیشخوان دولت باعث تسهیل امور و ایجاد شغل می شود
 معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت و توسعه دفاتر پیشخوان دولت گفت: این مهم دست آوردهای زیادی از جمله تسهیل در امور و کارهای مردم و ایجاد اشتغال از طریق واگذاری کارها به بخش خصوصی می شود.
 ˈحامد علی مبارکیˈ در کارگروه دفاتر پیشخوان دولت سیستان و بلوچستان افزود: همچنین توسعه و تقویت این دفاتر باعث کاهش هزینه های دولت و مردم از طریق آسان سازی کارها می شود.
وی همچنین از سازمانهای دولتی در سیستان و بلوچستان خواست تعامل و همکاری بیشتری با دفاتر پیشخوان دولت داشته باشند.
وی اظهار داشت: در این رابطه لازم است برخی دستگاهها از جمله مخابرات، پست و ادارات فن آوری اطلاعات همکاری بیشتری با دفاتر پیشخوان دولت داشته باشند تا رضایت ارباب رجوع افزایش یابد.
رییس صنف دفاتر پیشخوان دولت در سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با بیان برخی مشکلات و تنگناهای همکاران خود در استان به دلایل مختلف، گفت: هم اکنون 10 هزار دفتر پیشخوان در کشور وجود دارد که سهم این استان 260 دفتر است.
گلزاری نیا افزود: این تعداد دفتر پیش خوان دولت با توجه به وسعت زیاد و پراکندگی جمعیت در سیستان و بلوچستان ناکافی است .
وی اظهار داشت: مجوز ایجاد 400 دفتر جدید در سیستان و بلوچستان صادر شده است اما به دلایل مختلف از جمله پرداخت نشدن تسهیلات، رغبتی به راه اندازی آنها وجود ندارد.
وی پایین بودن نرخ کارمزدها و تغییر نکردن آن طی چند سال اخیر را از جمله مشکلات متصدیان دفاتر پیش خوان دولت عنوان و خاطرنشان کرد: درآمد کم انگیزه کار را کاهش می دهد.
در این نشست نمایندگان دستگاههای دولتی سیستان و بلوچستان نیز با بیان برخی مشکلات از برخی ناهماهنگی ها گلایه داشتند که مقرر شد امور مورد اختلاف با تعامل بیشتر، آسان و روان سازی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد