همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 91 آزاد


انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 91 مجموعه دو و هفت شامل رشته های پزشکی و رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه هفتم بهمن ماه ساعت 14:00 بعدازظهر آغاز می شود و تا ساعت 24:00 روز شنبه 14 بهمن ماه ادامه دارد.
دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر به روابط عمومی مرکز آزمون گفت: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های پزشکی و مجموعۀ دو غیرپزشکی یک فرصت برای همه داوطلبان این دو مجموعه است که به آنها این امکان را می دهد تا بار دیگر انتخاب رشته کرده و در محل های دانشگاهی موردنظر پذیرفته شوند. مجموعۀ دو شامل رشته های علوم تجربی، کشاورزی و دامپزشکی و مجموعۀ هفت شامل کلیه رشته های پزشکی می باشد.
اقبالی در ادامه افزود: کلیه داوطلبان حـاضر در جلسۀ آزمـون مجموعه های مذکور در سال 91 ، اعـم از قـبول یا مـردود، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام کنند.
رئیس مرکز آزمون خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org براساس علاقه، 20 رشته انتخاب کرده و به ترتیب آنها را در سایت ثبت کنند. دکتر اقبالی توصیه کرد: داوطلبان قبل از اقدام به خرید کارت اعتباری به سایت مراجعه کرده و از عناوین رشته ها و واحدهای دانشگاهی ای که در این مرحله پذیرش دانشجو دارند، مطلع و سپس نسبت به خرید کارت اقدام کنند.
همچنین داوطلبان در انتخاب و اولویت بندی رشته ها دقت لازم را داشته باشند تا در رشتۀ مورد نظر خود، ارزشیابی و پذیرش شوند؛ لذا در صورتی که داوطلبی انتخابی مغایر با علایق خود داشته باشد، امکان تغییر آن پس از ثبت در سایت و ارزشیابی وجود نخواهد داشت.
رئیس مرکز آزمون در مورد زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت گفت: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون سراسری تا پایان بهمن ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در واحدهای مربوطه مشغول به تحصیل شوند.
وی در پایان اشاره کرد: اگر افراد در مراحل ثبت نام با مشکل یا ابهامی مواجه شدند می توانند بدون حضور در مرکز آزمون و صرفاً با ورود به سایت های www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح و یا از طریق porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد