همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مجلس طرح ویژه ای برای استخدام ورزشکاران معلول مصوب کند


مجلس طرح ویژه ای برای استخدام ورزشکاران معلول مصوب کند
استاندار اردبیل با اشاره به ابلاغ استخدام جدید دولت و جذب 1252 نفر براساس این طرح در استان گفت: برای استخدام ورزشکاران مدال آور معلول که بیکار هستند، مجلس طرح ویژه ای مصوب کند تا بخشی از این استخدامها از این قشر جذب شود.
به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار وزیر ورزش با ورزشکاران استان اضافه کرد: از مجلس درخواست داریم که در این خصوص طرح دوفوریتی را بررسی و برای استخدام ویژه این افراد مجوئز صادر کند.
وی با بیان اینکه در صورت تسریع در این امر در استخدامهای جدید از این قوانین استفاده می شود، تاکید کرد: چندی پیش یکی از ناشنوایان ورزشکار این استان که اخیرا در مسابقات آسیایی ژاپن چهار مدال طلا کسب کرده بود به دلیل بیکاری و کارگری به استانداری مراجه کرد، اما به دلیلی نبود قانونی برای استخدام ناشنوایان در شهرداری این کار میسر نشد.
استاندار اردبیل در بحث واگذاری سالنهای ورزشی به قهرمانان ملی به منظور کسب درآمد نیز اجازه و مجوز قاونونی را یادآور شد و ادامه داد: در این بحث هم با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی هیئتهای ورزشی استان، کمبود اعتبار را بهانه ای برای کم کاری ندانست و تصریح کرد: هیئتهای این استان با وجود عدم تخصیص اعتبارات تاکنون نگذاشته اند لطمه ای به ورزش قهرمانی و پهلوانی بخورد.
نیکزاد مدال آوری ورزشکاران استان در بازیهای المپیک و پارالمپیک را در این راستا ارزیابی کرد و بیان داشت: تلاشها در زمینه توسعه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی در این استان همچنان تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در ابتدای دولت نهم سرانه ورزشی اردبیل 43 صدم مترمربع بود و اکنون به 68 صدم مترمربع افزایش یافته است، عنوان کرد: در این مدت 108 سالن ورزشی نیز  در سطح استان اردبیل تکمیل و افتتاح شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد