همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اجرای برنامه های بیمه تجاری در بخش کشاورزی

اجرای برنامه های بیمه تجاری در بخش کشاورزی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور
تاریخ : ۶ دی ۱۳۹۱


با اجرای برنامه های طرح بیمه تجاری در بخش کشاورزی شاهد کاهش هر چه بیشتر تصدی گری دولت و افزایش امنیت سرمایه گذاری در این بخش خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، اجرای برنامه های طرح بیمه تجاری کشاورزی توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و با همکاری شرکت بیمه پارسیان در احال انجام می باشد.
مدیرعامل صندوق مشترک استانها در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اعلام این خبر افزود: بخش مهمی از فعالیتهای بیمه در کشورهای توسعه یافته به بخش کشاورزی اختصاص دارد در حالی که این ضریب در کشور ما از رقم قابل قبولی برخوردار نمی باشد.
سالاری با اشاره به وظایف متعددی که از سوی وزارت جهادکشاورزی و مجلس شورای اسلامی بر عهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در خصوص صدور مجوزها و پروانه ها در بخش های مختلف کشاورزی گذاشته شده؛ تصریح کرد: اجرای نظام فنی در واحدهای تولیدی نیازمند حمایت و امنیت از سرمایه های واحدهای تولیدی است که منجر به پیوند با شبکه بیمه خواهد شد.
از جمله مزیتهای اجرای بیمه کشاورزی از طریق شرکتهای بیمه تجاری را می توان کاهش هر چه بیشتر تصدی گری دولت، تکمیل ظرفیت های خالی بیمه ای در بخش مثل بیمه عوامل تولید، تاسیسات ابنیه، ایجاد فضای رقابتی در عرصه خدمات بیمه کشاورزی و اشتغال زایی پایدار برای دانش آموختگان بخش کشاورزی و بیمه دانست.
لازم بذکر است: با توجه به ظرفیت قابل توجه و گسترده اشخاص حقیقی و حقوقی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در سطح کشور، می توان از این ظرفیتها در قالب اشخاص و شرکتهای بیمه گر استفاده و خدمات بیمه ای را از طریق دانش آموختگان به بیمه شدگان انتقال داد که منجر به تامین امنیت سرمایه گذاری و توسعه علمی فعالیت های کشاورزی می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد