همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ‌ کارت‌ هفتاد و چهارمین آزمون زبان انگلیسی tolimo

اطلاعیه‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ و نحوه‌ توزیع‌ کارت‌ هفتاد و چهارمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2012)


  بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در هفتاد و چهارمین  آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2012)  می رساند :
1- هفتادو چهارمین  آزمون زبان انگلیسی پیشرفته روز پنج شنبه 7/10/91 به طور همزمان در 8 شهرستان مختلف کشور شامل شهرستانهای اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، رشت و مشهد برگزار خواهد شد. 
      کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه ‌شنبه 5/10/91 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان شرکت کننده در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.
بدیهی است هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارایه نماید.
     2- آدرس باجه‌های رفع نقص کارت:
1-2 – اصفهان- دانشگاه اصفهان – اصفهان- میدان آزادی – خیابان دانشگاه – درِ شمالی دانشگاه – ساختمان اداره کل آموزش
2-2 – بابل – دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل – بابل – خیابان دکتر شریعتی  .
3-2- تبریز- دانشگاه تبریز- تبریز- بلوار 29 بهمن –  روبروی کتابخانه مرکزی – مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه .
4-2- تهران- دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور ـ تهران- خیابان انقلاب – ضلع شمال غربی میدان فردوسی – کوچه شاهرود.
5-2- شیراز - دانشگاه شیراز- شیراز- خیابان ساحلی – ساختمان امور فرهنگی دانشگاه شیراز
6-2- کرمان - دانشگاه شهید باهنر کرمان – کرمان – انتهای بلوار 22 بهمن.- دانشگاه شهیدباهنرکرمان.
7-2-رشت- دانشکده علوم پایه  دانشگاه گیلان – رشت – خیابان نامجو- جنب ورزشگاه شهید عضدی
8-2 –مشهد- دانشگاه فردوسی مشهد- مشهد- میدان آزادی – پردیس دانشگاه – سازمان مرکزی.
توضیح :چنانچه داوطلبان شرکت کننده در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورود به جلسه آزمون خود داشته باشند ، می توانند با مراجعه به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص در روز چهارشنبه مورخ 6/10/91 از ساعت 9 الی  12 صبح و 14 الی16  بعداز ظهر مراجعه و  با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس  نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود  اقدام نمایند.   

ضمناً به اطلاع می رساند واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 6/10/91 همه روزه بغیر از ایم تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان می باشد . لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می توانند فقط با شماره تلفنهای 88923595 الی 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد