همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام شرایط شرکت در المپیادهای علمی

اعلام شرایط شرکت در المپیادهای علمی
به گزارش همیار جوان hamyarjavan.irبه نقل از جام جم آنلاین: باشگاه دانش‌پژوهان جوان در اطلاعیه ای شرایط شرکت و منابع آزمون المپیادهای علمی سال تحصیلی92 - 91 را اعلام کرد.

به گزارش روزسه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این اطلاعیه آمده است، زمان برگزاری آزمون‌ها نیمه دوم بهمن امسال خواهد بود و بخشنامه مربوطه به آن‌ متعاقباً به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
 
از پذیرفته‌شدگان سال اول متوسطه به منظور تشویق و آشنایی بیشتر با آزمون المپیادهای علمی برای شرکت در آزمون مرحله دوم دعوت می‌شود، اما برگزیدگان تابستانی فقط از میان دانش‌آموزان پایه دوم و سوم انتخاب خواهند شد.
 
بنابراین دانش‌آموزان پایه اول با هر شرایطی فقط مجاز به ثبت‌نام آزمایشی در مرحله اول المپیادها هستند.
 
براساس این گزارش، دانش‌آموزان پایه دوم که سال تحصیلی91 - 90 در دوره آموزش تابستانی باشگاه دانش‌پژوهان جوان در رشته‌های ادبیات ، ریاضی، زیست‌شناسی، فیزیک، شیمی، نجوم و اختر فیزیک حضور داشته و موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شده‌اند، در صورت علاقه‌مندی به شرکت مجدد در المپیادهای علمی ملزم به شرکت در همه مراحل آزمون‌های سال تحصیلی92-91هستند و فقط در صورت موفقیت به مراحل بعدی راه خواهند یافت.
 
همچنین دانش‌آموزان پایه دوم دارنده مدال برنز کشوری المپیاد کامپیوتر نیز همانند دیگر متقاضیان باید در مرحله اول و دوم این المپیاد شرکت کنند.
بر اساس تصمیم کمیته‌های علمی فیزیک و ادبی، دانش‌آموزان سال دوم این رشته‌ها فقط به صورت آزمایشی در آزمون‌های مرحله اول و دوم المپیادها شرکت می‌کنند و به دوره تابستانی راه نخواهند یافت.
 
جدول شرایط شرکت و منابع آزمون‌ المپیادهای علمی سال تحصیلی92 - 91 در نشانی medu.ir قابل مشاهده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد