همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه های استان یزد



معاون استاندار یزد:
نتایج آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه های استان، به زودی اعلام می شود
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد از اعلام نتایج آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی استان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روا‌بط‌ عمومی استانداری یزد،"عباسعلی رضایی" روز دوشنبه در جلسه کارگروه پژوهش،فناوری و تحول اداری استان که در محل سالن اجتماعات شهید موحدین استانداری برگزار شد، با اشاره به ارسال لیست نتایج آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به تهران، گفت: پذیرفته شدگان این آزمون به محض تبدیل وضعیت ، به شهرستانهای استان منتقل خواهند شد.
وی در خصوص آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان که در خردادماه امسال برگزار شده بود،افزود: به زودی نتایج اعلام و مراحل مصاحبه و گزینش انجام خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن گرامیداشت پیشاپیش هفته پژوهش، گفت: تقویت بخش پژوهش، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.
رضایی از برگزاری مراسم ویژه پژوهش و فناوری در روز چهارشنبه ؛بیست و نهم آبانماه در دانشگاه یزد خبر داد و گفت: در این مراسم علاوه بر تجلیل از پژوهشگران برتر استان یزد، از دو کتاب "گنجینه پژوهش(جلد5)" و "روش تحقیق در علوم زیستی" -که به همت دانشگاه یزد و دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهیه شده است- رو نمایی می شود.
وی همچنین گفت: امسال به شهرستانها ابلاغ شد که ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در شهرستانهای استان یزد تشکیل شود که هریک از شهرستانها برنامه های خاصی را در دستور کار دارند.
معاون استاندار در ادامه استقبال صورت گرفته از جشنواره ملی ایده های برتر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه ایده های برتر از امروز کار خود را آغاز می کند.
در این جلسه مسئولان و نمایندگان دستگاه ها و دانشگاه های استان ، گزارشی از برنامه های دستگاه متبوع خود برای هفته پژوهش و فناوری ارائه کردند که پس ازبحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد