همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پیشنهاد معافیت پرداخت عوارض نوسازی


پیشنهاد معافیت پرداخت عوارض نوسازی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران خواستار معافیت متقاضیان و سرمایه گذاران از پرداخت عوارض احداث، نوسازی و بهسازی در بخش کشاورزی شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، گذر از کشاورزیِ مرسوم به کشاورزیِ مهندسی و صنعتی سازی آن امری است مهم که تنها با حمایت و جدیت تمام دستگاههای اجرایی کشور قابل دستیابی است. از این رو شاهرخ رمضان نژاد رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران در جهت ترغیب و هدایت کشاورزان به سمت استفاده از روش های نوین کشاورزی از جمله تولید در محیط های تحت کنترل جهت تولیدات گلخانه ای و قارچ و دامداری ها،  طی نامه ای به مهندس رجایی رییس محترم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ،خواستار معافیت متقاضیان و سرمایه گذاران از پرداخت عوارض احداث، نوسازی و بهسازی در بخش کشاورزی با تصویب قانونی در مجلس محترم شورای اسلامی شد.

 

بنابراین گزارش، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران آمادگی خود را جهت همکاری در تهیه مفاد طرح پیشنهادی برای تصویب قانون معافیت متقاضیان و سرمایه گذاران از پرداخت عوارض احداث، نوسازی و بهسازی در بخش کشاورزی را نیز اعلام نمود.

 

امید است با نکته سنجی و مساعدت مجلس محترم شورای اسلامی و بویژه کمیسیون کشاورزی موانع موجود بر سر راه دستیابی به کشاورزیِ مهندسی و صنعتی سازی آن برداشته و گامی بلند به سوی افزایش بهره وری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برداشته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد