همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

راهنمای کامل آزمون زبان عمومی کارشناسی ارشد، دکتری و اعزام خارج

شایان ذکر است که منبع مطلب حاضر  سایت پارس مدیر به آدرس http://www.parsmodir.com

می باشد


زیر نظر دکتر مازیار حبیبی

جهت آمادگی شرکت در آزمون زبان عمومی برای دوره های کارشناسی ارشد، دکتری و اعزام به خارج باید مهارت های خود را در دو حوزه گرامر و درک مطلب تقویت نمائید. گرامر و دستور زبان حدود 30 درصد از سوالات را به خود اختصاص می دهد و درک مطلب بقیه سوالات را شامل می شود. درک مطلب نیاز به دایره لغت گسترده دارد که با تنها مطالعه یک یا دو کتاب نمی توان آنرا پوشش داد. در این راهنما چند کتاب به همراه لینک دانلود مستقیم آنها معرفی شده است.


504 Words

کتاب الکترونیک 504 واژه ضروری

در بین دانشجویان و داوطلبان آزمون زبان اعزام به خارج کمتر کتابی به شهرت کتاب 504 واژه است. محبوبیت این کتاب چندان بی جهت نیست و برای گسترده شدن دایره واژگان و درک مطلب توصیه می شود. نسخه اسکن کتاب جهت دانلود آماده است.

دانلود کتاب الکترونیک 504 واژه - نسخه خلاصه

دانلود کتاب الکترونیک 504 واژه - نسخه کامل



toefl Essential Words

کتاب الکترونیک TOEFL Essential Words با ترجمه کامل

کتاب تافل برای داوطلبان کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دکتری و داوطلبان آزمون TOEFL و IELTS و MCHE توصیه می شود. خلاصه نویسی و ترجمه کتاب واژگان ضروری تافل توسط آرش حبیبی ارائه شده است. کپی برداری آن آزاد بوده و اگر از این کتاب در سایت یا وبلاگ خود استفاده نمودید حتما آدرس منبع را ذکر کنید. برای مطالعه این کتاب حتما پک فونت فارسی را دانلود کنید چون به فونت zar نیاز دارید.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

دانلود کتاب الکترونیک تافل - خلاصه و ترجمه

دانلود کتاب الکترونیک تافل - متن کامل


کتاب الکترونیک 1100 واژه

کتاب الکترونیک 1100 واژه

برای آنها که توان بسیار بالائی در زمینه درک مطلب دارند و از دایره لغاتی گسترده برخوردار هستند این کتاب توصیه می شود. مجموعه لغات این کتاب در اخبار و رسانه های صوتی و تصویری و ادبیات محاوره ای استفاده زیادی دارد و کتاب تقریبا مناسبی است.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

لینک دانلود مستقیم: دانلود کتاب الکترونیک 1100 واژه



کتاب راهنمای آیلتس

کتاب راهنمای آیلتس

نام اصلی کتاب Practice Tests and Hints for IELTS می باشد. در این کتاب 101 نکته مهم آزمون های آیلتس ارائه شده است. کتاب راهنمای آزمون آیلتس به صورت تمام متن با لینک دانلود مستقیم ارائه شده است.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

لینک دانلود مستقیم: دانلود کتاب الکترونیک راهنمای آیلتس



کتاب تارجت برند

کتاب راهنمای آیلتس تارجت برند

کتاب Target Band برای شرکت در آزمون های آیلتس توصیه می شود. در این کتاب تمامی نکات آزمون های آیلتس ارائه شده است و راهنمای نسبتا خوبی برای آزمون است. کتاب راهنمای تارجت برند به صورت تمام متن با لینک دانلود مستقیم ارائه شده است اما کیفیت این فایل بسیار پائین است.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

لینک دانلود مستقیم: دانلود کتاب الکترونیک تارجت برند



گرامر فرزام

تقویت گرامر

به عنوان بهترین کتاب پایه برای فهم مفاهیم بنیادین دستور زبان انگلیسی کتاب گرامر و دستور زبان انگلیسی از دبیرستان تا دانشگاه نوشته عباس فرزام پیشنهاد می شود. به افرادی که از توان متوسط و بالائی در زمینه دستور زبان برخوردار هستند کتاب گرامر زبان انگیسی انتشارات پوران پژوهش پیشنهاد می شود.
خلاصه کتاب های گرامر زبان انگلیسی فرزام و پوران پژوهش توسط پایگاه علمی-پژوهشی پارس مدیر ارائه شده است که می توانید آن را درخواست کنید. لینک ثابت



آزمون تربیت مدرس

کتاب هفده دوره آزمون تربیت مدرس

آزمون زبان عمومی ورودی دکتری دانشگاه تربیت مدرس بهترین و منسجم ترین آزمون زبانی است که هر ساله برگزار شده و قبولی در آن مورد تائید بیشتر دانشگاه است. مجموعه سوالات هفده دوره آن در یک کتاب گردآوری شده است و می توانید آنرا از کتاب فروشی های معتبر خریداری کنید. نسخه اسکن شده آخرین آزمون زبان عمومی دانشگاه تربیت مدرس که در 13 آبان ماه 1389 برگزار گردید را می توانید در لینک زیر دانلود نمائید. پاسخنامه تشریحی تمام دوره ها توسط دکتر مازیار حبیبی آماده شده است. آزمون تافل تربیت مدرس




کتاب آمادگی زبان تافل اینترنتی (IBT)

سایت پارس مدیر مجموعه آزمون تافل اینترنتی را ارائه کرده است. کتاب‌های آزمون تافل اینترنتی را با حجم ۲.۵۷ گیگابایت دانلود کنید. مجموعه آزمون تافل اینترنتی شامل کتاب تافل بارونز ، کتاب تافل اینترنتی کاپلان و کتاب تافل اینترنتی لانگمن (Longman) است.

پسورد: parsmodir.com

لینک دانلود مجموعه آزمون تافل اینترنتی



زبان gre

کتاب آزمون زبان GRE

کتاب زبان MASTER THE GRE 2009 را از سایت پارس مدیر دانلود کنید. کتاب MASTER GRE با تائید دکتر حبیبی برای دانلود قرار گرفته است و منبع بسیار خوبی برای آزمون زبان جری است. لینک دانلود کتاب GRE در ۶۲۵ صفحه با حجم ۳ مگابایت آماده است.

پسورد: parsmodir.com

لینک دانلود کتاب Master The GRE


زبان GMAT

کتاب آزمون زبان GMAT

کتاب زبان MASTER GMAT 2010 را از سایت پارس مدیر رایگان دانلود کنید. کتاب MASTER GMAT برای آمادگی آزمون ارشد و دکتری بویژه اعزام به خارج منبع بسیار است. لینک دانلود کتاب GMAT در ۷۲۰ صفحه با حجم ۳ مگابایت آماده است.

پسورد: parsmodir.com

لینک دانلود کتاب Master GMAT 2010


زبان پاتریک مانتانا

کتاب زبان مدیریت پاتریک مانتانا

نام اصلی کتاب Management است. کتاب مدیریت پاتریک مانتانا یکی از کتاب های مناسب برای زبان تخصصی مدیریت است. این کتاب بیشتر به مدرسین دانشگاه پیشنهاد می‌شود که می‌تواند دانشجویان را در زمینه مدیریت آب‌دیده نماید.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

لینک دانلود کتاب زبان مدیریت پاتریک مانتانا



کتاب زبان اقتصاد و مدیریت

کتاب زبان اقتصاد و مدیریت

نام اصلی کتاب English in economic and management است که توسط انتشارات پیام نور به عنوان کتاب درسی منتشر شده است. این کتاب برای تمرین بیشتر و درک گسترده تر از زبان انگلیسی به دانشجویان اقتصاد، حسابداری و مدیریت پیشنهاد می شود.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

لینک دانلود مستقیم: دانلود کتاب زبان تخصصی اقتصاد و مدیریت



مدیریت پیتر دراکر

کتاب زبان مدیریت نوشته پیتر دراکر

کتاب زبان مدیریت پیتر دراکر با حجم ۳ مگابایت برای دانلود قرار داده شده است. عنوان اصلی کتاب management: Tasks, Responcibilities, Practices است. این کتاب در سایت 4shared آپلود شده و امکان دانلود مستقیم آن نیست. اگر دانلود ایرادی داشت اطلاع رسانی کنید.

پسورد: parsmodir.com

لینک دانلود کتاب زبان مدیریت نوشته پیتر دراکر


کتاب فارسی و انگلیسی غزلیات حافظ

غزلیات خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی نیازی به معرفی ندارد . کتاب غزلیات حافظ به زبان انگلیسی و فارسی ارائه شده است تا هم به عنوان تمرین زبان انگلیسی استفاده شود و هم خستگی مطالعه به لطف زبان شیرین زبان حافظ مرتفع شود.

رمز فایل فشرده: ندارد

دانلود کتاب فارسی و انگلیسی غزلیات حافظ



رباعیات خیام

کتاب فارسی و انگلیسی رباعیات خیام

کتاب رباعیات خیام بیش از هر کتاب دیگر فارسی به زبان های زنده دنیا ترجمه شده است. اگر اهل دل هستید و با نفس گرم حکیم نیشابور آشنا هستید با مطالعه این کتاب هم اندیشه‌های خیام را مرور خواهید کرد و هم انگلیسی را تمرین می‌کنید.

رمز فایل فشرده: ندارد

دانلود کتاب رباعیات خیام



قورباغه را قورت بده

دانلود کتاب قورباغه را قورت بده

کتاب قورباغه را قورت بده نوشته برایان تریسی ۲۱ روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان است. متن زبان اصلی و ترجمه کتاب توسط سایت پارس مدیر برای دانلود قرار داده شده است تا هم سرگرمی باشد و هم تمرین زبان انگلیسی.

رمز فایل فشرده: parsmodir.com

دانلود کتاب قورباغه را قورت بده - فارسی و انگلیسی



اسپنسر جانسون

دانلود کتاب چه کسی پنیر من را جابجا کرد

کتاب چه کسی پنیر من را جابجا کرد نوشته اسپنسر جانسون داستان چهار موجود کوچک است که در جستجوی پنیر به درون هزارتوی پر پیچ و خمی راه یافتند. متن زبان اصلی و ترجمه کتاب چه کسی پنیر من را جابجا کرد توسط سایت پارس مدیر برای دانلود قرار داده شده است.

پسورد: parsmodir.com

دانلود کتاب چه کسی پنیر من را جابجا کرد - فارسی و انگلیسی



مدیر یک دقیقه ای

دانلود کتاب مدیر یک دقیقه ای

متن کامل کتاب مدیر یک دقیقه‌ای نوشته کنت بلانچارد و اسپنسر جانسون توسط مرکز eketab.ir ارائه شده است. سایت پارس مدیر متن اصلی کتاب مدیر یک دقیقه ای به زبان انگلیسی و ترجمه فارسی کامل آنرا برای دانلود قرار داده تا هم سرگرمی باشد و هم تمرین زبان انگلیسی.

پسورد: parsmodir.com

دانلود کتاب مدیر یک دقیقه‌ای - فارسی و انگلیسی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد