همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بازداشت چند متهم در پرونده ستار بهشتی؛ دستگیری 47 اخلالگر ارزی


همشهری آنلاین:
دادستان تهران در واکنش به شایعه دخالت برخی مدیران شهرداری تهران در نابسامانی‌های بازار ارز و سکه، اعلام کرد: شهرداری تهران در پرونده اخلال‌گران ارزی متهم نبوده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عباس جعفری دولت‌آبادی عصر سه‌شنبه 23 آبان ماه درباره آخرین وضعیت پرونده‌هایی نظیر ستار بهشتی، اخلالگران ارزی، شکایت دولت از دو مداح، زمین‌خواری، جاسوس آمریکایی، سرقت مجسمه‌های تهران و ... با خبرنگاران گفتگو کرد.

توضیحات درباره پرونده ستار بهشتی، وبلاگ‌نویس : پرونده به سرعت در دادسرای جنایی تشکیل و تحقیقات مفصلی در این خصوص انجام شده و در بازپرسی در حال ادامه است. من هم شرح مفصل پرونده را در کمیسیون امنیت ملی تشریح کردم، ولی مردم مطمئن باشند که قوه قضائیه در این‌گونه پرونده‌ها اغماضی نمی‌کند. اینکه دادستانی دیر موضع‌گیری کرد؛ دلیل آن رسیدن به حقایق بود و قطعا پرونده رسیدگی می‌شود.
دادستان تهران با اعلام بازداشت چند متهم در پرونده مرگ وبلاگ نویس ایرانی گفت: تا 10 روز آینده تلاش می‌کنیم پرونده را به دادگاه ارائه کنیم.

آخرین وضعیت پرونده اخلال‌گران ارزی : 47 نفر در این خصوص دستگیر شده‌اند که 3 نفر آنها 10 روز قبل شناسایی و بازداشت شدند. تحقیقات مبسوط ادامه دارد و بخشی از تحقیقات به دلیل بررسی حساب‌ها طول می‌کشد و امیدواریم هر چه زودتر پرونده به دادگاه برود.

سرنوشت پرونده شکایت دولت از دو مداح تهرانی : یکی از مداحان تبرئه شده و دیگری محکوم شده است.

سرنوشت پرونده‌های زمین‌خواری : 200 پرونده زمین‌خواری نهایی شده‌اند. در این پرونده‌‌ها 70 کیفرخواست صادر شده و 15 نفر راهی زندان شدند و 13 میلیون مترمربع از زمین‌های تصرف شده رفع تصرف شد.

آخرین وضعیت جاسوس آمریکایی : حکم این شخص توسط دیوان عالی نقض شده و پرونده دوباره در حال پیگیری است.

آخرین وضعیت پرونده قتل در خیابان شهید مدنی : بر اساس مطالب گفته شده از سوی متهم، پرونده روانپزشکی تشکیل شده و نظریه روانپزشکی مبنی بر بیماری روانی متهم است. این پرونده به کمیسیون بدوی ارجاع شده تا تحقیقات کامل شود.

واکنش نسبت به خبرپراکنی‌های رسانه‌های بیگانه درباره اعتصاب غذای زندانیان: اعتصاب در زندان دروغ است؛ آنها درخواست‌هایی دارند که در حال بررسی است.

آخرین وضعیت پرونده سرقت مجسمه‌های تهران : هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

سرنوشت شکایت بیمه مترو تهران : پرونده هنوز در دست پیگیری است.

خبری درباره نسرین ستوده : نسرین ستوده هم روز گذشته با فرزندانش و خانواده دیدار و ملاقات داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد