همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آخرین اخبار استخدامی استانداری خوزستان

معاون منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: با تفویض اختیاری که به استاندار داده شده، اولین استانی هستیم که اسامی استخدامی‌ها را اعلام خواهیم کرد.

بهروز حسینی‌‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان، اظهارکرد: نمی‌توان مطمئن اعلام کرد که پس از اعلام نتایج آزمون، برگزیدگان حتما امسال سر کار می‌روند اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که افراد امسال مشغول به‌کار شوند؛ در غیر این صورت تمام مقدمات کارشان را برای ابتدای سال آینده فراهم می‌کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: هنوز زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نیست اما در اولین فرصت ممکن از طریق سایت استانداری و رسانه‌‌ها‌ اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

اطلاعیه قبلی

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خبر داد: اسامی پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی پس از تایید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور اعلام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ؛ وی افزود: هنوز در هیچ استانی از کشور نتایجی اعلام نشده است و حتی در بسیاری از استان ها آزمون استخدامی نیز برگزار نشده است و خوزستان جزو استان هایی است که علاوه بر برگزاری آزمون نتایج را نیز استخراج نموده است اما تا به تایید نهایی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور نرسد اعلام نخواهد شد.

امیدی گفت: پس از تایید نهایی از سوی وزارت کشور اسامی پذیرفته شدگان به استانداری خوزستان ابلاغ می شود و متقاضیان جهت اطلاع از نتایج می توانند به پرتال اطلاع رسانی استانداری خوزستان مراجعه نمایند.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان همچنین از ارزیابی عملکرد دستگاه ها در سال ۹۰ خبر داده و اذعان داشت: ارزیابی انجام گرفته است و بر اساس دستورالعملی که تعریف شده است و شاخص های مورد نظر در حال نهایی شدن است تا مشخص شود دستگاه ها در چه رده ای از نظر کیفیت در انجام امور قرار دارند.

وی افزود: پس از تحلیل عملکرد نتایج نهایی در اختیار دکتر حجازی استاندار خوزستان قرار می گیرد تا همزمان با هفته دولت از سه دستگاه برتر استان تجلیل به عمل آید.

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد