همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کمبود نیروی نظامی و انتظامی در استان البرز به چشم می‌خورد


استاندار البرز:
کمبود نیروی نظامی و انتظامی در استان البرز به چشم می‌خورد
 تا کنون 14 کلانتری در استان البرز دایر شده است و با توجه به طرح کمبود نیرو در نیروهای نظامی و انتظامی باید پالایش تصویری جهت بروز کردن اطلاعات و رفع مشکلات ناشی از کمبود نیرو صورت گیرد
به گزارش خبرنگار ایلنا، استاندار البرز صبح شنبه در مراسم افتتاحیه هفته ناجا گفت: از آن جایی که نام نیروی انتظامی با مقوله امنیت گره خورده است وجودامنیت و اساس آن به عنوان مهم ترین ضرورت نیروی انتظامی به شمار می آید.
علی اصغر عربیان افزود: فلسفه فعالیت امام انقلاب ایجاد حکومت اسلامی بود و اولین حکومت اسلامی مبتنی بر احکام اسلامی حکومت اسلامی ایران است و از آن جایی که حکومت امنیت را به وجود می آورد یکی از مولفه های اصلی به شمار می آید.
وی ادامه داد: هفته ناجا فرصتی است برای بزرگداشت ماموران انتظامی که امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند و مولفه امنیت از مهم ترین مولفه های مقام معظم رهبری است. امروزه دشمنان در تمامی عرصه ها با ایجاد تحریمات مختلف اقتصادی و غیره و تحمیل آن بر مسلمین جهان سعی بر بازی با اعتقادات و ارزش های مسلمین جهان دارند اما این اقدامات سبب بیداری مسلمین جهان درکشور های اسلامی و کشورهای غیر متعهد شده است.
عربیان اشاره کرد: با توجه به این که قیام امام حسین بر مبنای عقلانیت شکل گرفته دشمن سعی دارد با ایجاد قیامی بر مبنای احساسات و بازی با شخصیت مقدس ترین و عزیزترین شخصیت عالم پیامبر اکرم (ص) احساسات مسلمین جهان را جریحه دار کند و حکومت بر مبنای احساسات را جایگزین حکومت بر مبنای عقلانیت کند اما دشمن باید بداند که خیزش و شورش علیه تمامی این اقدامات توسط مسلمانان، مسئولین با تاکید مقام معظم رهبری استمرار پیدا می کند و از پا نمی نشیند.
عربیان تصریح کرد: انرژی هسته ای حق مسلم تمام کشورهای دنیاست اما با وجود این که حق انرژی هسته ای کشور ایران در مقوله حقوق و فعالیت آن در مقوله فنی ادامه پیدا می کند خارجیان حق انرژی هسته ای کشور ایران را در مقوله سیاسی مورد قضاوت و ارزیابی قرار می دهند.
وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی در ایران گفت: مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی در کشور ایران با استقبال آحاد زیادی از مردم روبرو شد؛ دربحث اقتصاد مقاومتی بخشی از مطالبات معیشتی صرف نظر می شود و برای اقتدار و عزت نظام اسلامی به کار گرفته می شود.
عربیان خاطرنشان کرد:ایران اسلامی امروزه مقتدر تر از سال های گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد که این اقتدار بیش تر از سوی نیروهای نظامی و انتظامی به وجود می آید و وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی در این مقوله ها ایجاد امنیت است و با توجه به این که امروزه دشمن با ناامن کردن مرزهای کشور سعی بر آسیب پذیر کردن کشور ایران دارد، پلیس باید مقتدر تر عمل کند و اقتدار نیروی انتظامی و پلیس باید جهت افزایش اقتدار نظام اسلامی به کار گرفته شود.
وی افزود: امروزه باید برخوردی علمی و فنی با مقوله امنیت در جامعه صورت گیرد و با توجه به تعریف امنیت در دانشگاه های اختصاصی نیروهای نظامی و انتظامی و دانشگاه های عمومی به تربیت نیروهای فنی و متخصص نظامی و انتظامی درحوزه های مختلف پلیس می پردازند به همین دلیل نقش پلیس پیشگیری در ایجاد امنیت از ارزش بالایی برخوردار است.
عربیان اشاره کرد: با توجه به تشکیل شدن استان البرز کمبود نیروهای نظامی و انتظامی در این استان به چشم می خورد که تا کنون تا حدی برطرف شده است و از ایجاد 17 کلانتری در مناطق مختلف استان البرز که طبق مصوبه نیروی انتظامی اعلام شد تا کنون 14 کلانتری دایر شده است و با توجه به طرح کمبود نیرو در نیروهای نظامی و انتظامی باید پالایش تصویری جهت بروز کردن اطلاعات و رفع مشکلات ناشی از کمبود نیرو صورت گیرد.
عربیان تصریح کرد: اقدامات و عملیات پلیس بسیار محسوس است و باید به موقع مورد انجام قرار گیرد که در این راستا قیام امام حسین (ع) سرمشق خوبی برای کلیه نیروهای نظامی و انتظامی محسوب می شودو از آن جایی که امنیت به عنوان پیشانی بند نیروهای نظامی و انتظامی محسوب می شود برقراری ارتباط مستقیم با مردم که صاحبان اصلی کشور در نظام اسلامی هستند از ارزش ویژه ای در نیروهای نظامی و انتظامی برخوردار است.
وی در پایان گفت: مردم باید از حضور پلیس در جامعه احساس امنیت کنند و نیروهای نظامی و انتظامی باید برخوردی مناسب و شایسته و در چاچوب قانون با متخلفین، مجرمین و مردم داشته باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد