همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه نتایج کاردانی فنی و حرفه ای سال 91


باحمد و سپاس‌ به‌ درگاه‌ خداوند متعال‌ و با آرزوی موفقیت برای خواهران‌ و برادران‌ عزیزی‌ که‌ در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) سال‌ 1391 پذیرفته‌ شده‌اند، بدین وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز و معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و هنر‌های تجسمی (نقاشی) و گرافیک را به مطالب ذیل معطوف می‌دارد.

الف‌ - پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های‌ متمرکز :
1-   کلیه‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلی‌ متمرکز ضرورت دارد  با رعایت‌ موارد ذیل‌ منحصراً در یکی از روزهای یکشنبه مورخ 9/7/91 (الف تا ز)، دوشنبه مورخ 10/7/91 (س تا ق) و سه‌شنبه مورخ 11/7/91 (ک تا ی) با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارک‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ج» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.
تبصره: پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشکده تربیت دبیر فنی و حرفه‌ای دختران تهران (دکتر شریعتی) می‌بایست براساس حرف اول نام‌ خانوادگی منحصراً در یکی از روزهای یکشنبه مورخ 9/7/91 (الف تا س) و دوشنبه مورخ 10/7/91 (ش تا ی) با دردست ‌‌داشتن ‌‌مدارک‌‌ لازم‌، برای‌ ثبت‌ نام‌ مراجعه‌ نمایند.
2-    پذیرفته‌ شدگان‌ هریک‌ از کد رشته‌ محلهای‌ اعلام‌ شده‌ ضرورت‌ دارد با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در صفحات‌ 52 تا 61 دفترچه‌راهنمای‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) سال‌ 1391، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ اقدام ‌و در یکی از روزهای فوق الذکر با دردست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به مؤسسه ذیربط خود مراجعه نمایند.
3-   دانش‌آموزانی‌ که‌ در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) سال‌ 1391در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به‌ثبت‌نام‌ درمؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره ‌سه‌ ساله‌ ، کارورزی و کارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریورماه‌ 1391 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) باشند.
تبصره: در صورتی که کد رشته قبولی آنها درهر دو نیمسال (اول – دوم) ویا فقط در نیمسال دوم پذیرش داشته باشد و تا پایان دی ماه سال 1391 موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر بشوند، اجازه ثبت نام در نیمسال دوم را خواهند یافت و در غیر اینصورت قبولی آنان ملغی می‌باشد.
تذکر مهم: چنانچه پذیرفته‌شده‌ای بدون اخذ مدرک دیپلم تا تاریخ مقرر براساس توضیحات فوق در موسسه محل قبولی ثبت‌نام و مشغول به تحصبل گردد، تبعات ناشی از آن مستقیماً به عهده شخص داوطلب خواهد بود.
 
اصلاحات دفترچهراهنمای آزمون:
1-   بر اساس اعلام دفتر گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری میزان شهریه  ثابت و متغیر برای  دانشجویان ورودی سال تحصیلی 92-91  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به شرح ذیل اصلاح گردید.
 
جدول شهریه ثابت و متغیر دوره نوبت دوم (شبانه) آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی 92-1391
شهریه ثابت
برای هر نیمسال
تحصیلی
شهریه متغیر دروس
عمومی
پایه نظری
اصلی و تخصصی (نظری)
عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی عملی
با ساعات اجرای معین در هفته
در صورت وجود در برنامه آموزشی (هرواحد)
کارآموزی یا کارورزی
پایان‌نامه
یا پروژه
2 ساعت
3 ساعت
4 ساعت
632/500
63/250
103/500
126/500
189/750
241/500
287/500
201/250
402/500
 
جدول شهریت ثابت هر نیمسال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی برای سال تحصیلی 92-1391
مقطع تحصیلی
گروه آموزشی
علوم انسانی
علوم پایه
فنی مهندسی
کشاورزی و منابع طبیعی
هنر
کاردانی
1/328/250
1/391/500
1/771/000
1/518/000
1/707/750
 
 
جدول شهریه متغیر هر واحد درسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی برای پذیرفته‌شدگان سال تحصیلی 92-1391
رشته‌ها
نوع درس
عمومی
پایه نظری
اصلی و تخصصی (نظری)
نظری ـ عملی
عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی عملی
با ساعات اجرای معین در هفته
در صورت وجود در برنامه آموزشی (هرواحد)
2 ساعت
3 ساعت
کارورزی
پروژه
فنی مهندسی و هنر
88/550
123/050
158/700
178/250
253/000
278/300
266/800
316/250
سایر رشته‌ها
140/300
 
ج - مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان
1-   اصل‌‌مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ جدید دریکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یافنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن کلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تاپایان‌ شهریورماه‌ 1391.
2-     اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ متوسطه‌ نظام‌قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌ قدیم‌ ( هنرستان‌ ) مبنی‌ بر گذراندن‌ کلیه‌ دروس‌چهارساله.
3-     اصل‌ شناسنامه‌ و دوبرگ‌ فتوکپی‌ ازتمام‌ صفحات‌ آن.‌
4-     6 قطعه‌ عکس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ درسال‌جاری.
5-     فیش پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی.
6-   داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدرکی‌ راکه‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند 3-2 مندرج‌ در صفحه 2 دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) سال‌ 1391مشخص‌ کند، ارائه‌ نمایند.
7-     کسانی که با سهمیه ایثارگران در آزمون پذیرفته‌شده‌اند باید برابر ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه‌های مذکور به شرح ذیل اقدام نمایند.
   معرفی‌نامه رسمی از ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سازمان بسیج مستضعفین) و یا اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هر یک از روسای ارگانهای مذکور که در آن قید شده باشد( که تا قبل از ترم دوم ازطریق ارگانهای ذیربط به مؤسسات ذیربط ارسال خواهد شد)، داوطلب باتوجه به ماده 1 و تبصره‌های چهارگانه آن در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان وجهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و سایر شرایط مندرج در آیین‌نامه مذکور، واجد شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان می‌باشد.
 
توضیح بسیار مهم :
داوطلبانیکه با استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران پذیرفته ‌شده‌اند در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با‌تایید سهمیه‌ثبت‌نامی‌خویش‌نمی‌باشند و ملاک عمل‌برای ثبت‌نام از آنان همان عنوان درج‌شده در لیستهای ارسالی ازسوی این‌سازمان می‌باشد.
 
د - معرفی‌شدگان  چند برابر  ظرفیت ‌ رشته‌‌های  نیمه‌متمرکز  تربیت‌ بدنی‌ و علوم‌ ورزشی،  هنرهای تجسمی (نقاشی)  و  گرافیک
1-   آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ به جای کد رشته قبولی آنان کد 9999 درج گردیده جزو معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌‌‌های تربیت‌بدنی‌ و علوم‌ورزشی، هنرهای تجسمی (نقاشی) و گرافیکهستند که لازم است برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری آزمون علمی و یا عملی هر یک از رشته‌های نیمه‌متمرکز مذکور به اطلاعیه‌های این سازمان در سایت اینترنتی سازمان و نشریه‌های پیک سنجش در روزهای دوشنبه مورخ 3/8/91 و 10/8/91 مراجعه نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد