همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون استخدامی رسته راهور ناجا در مقطع افسری


آزمون استخدامی رسته راهور ناجا در مقطع افسری برگزار شد
گروه ناجـــــــــا- رییس مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی به برگزاری آزمون استخدامی مقطع افسری رسته راهور در روز گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان برای اطلاع از نتایج آزمون می توانند روز چهارشنبه 5 مهرماه به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "یوسف تصدیقی" رییس مرکز گزینش و استخدام ناجا در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری آزمون استخدامی مقطع افسری در رسته راهور خبر داد و اظهارداشت: این آزمون روز گذشته(جمعه) 24 شهریورماه، از سوی مرکز گزینش و استخدام ناجا با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در رسته راهور، در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد.

وی ادامه داد: برابر اطلاع رسانی و فراخوان به عمل آمده در نشریات کثیر الانتشار و رسانه های جمعی، داوطلبان واجد شرایط در آزمون استخدامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرهنگ تصدیقی افزود: لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون و مصاحبه شغلی به گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استانها ارسال تا در سیر مراحل جذب قرار گیرند.

رییس مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی گفت: داوطلبان برای اطلاع از نتایج آزمون می توانند روز چهارشنبه 5 مهرماه به مدیریت گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد