همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران اعلام شد




نتایج آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران از سوی مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های خواهران اعلام شد.
به گزارش خبرنگار مهر، یکهزار و 776 نفر برای شرکت در آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کردند که با توجه به تعاریف صورت گرفته، یکهزار و 215 نفر در بازپذیری نوع اول، 45 نفر در بازپذیری نوع دوم و 516 نفر در بازپذیری نوع سوم در حوزه های علمیه خواهران ثبت نام اولیه داشتند.
در نهایت پس از برگزاری آزمون ورودی، 387 نفر در گروه بازپذیری نوع اول، 45 نفر در گروه بازپذیری نوع دوم و 101 در گروه بازپذیری نوع سوم به مصاحبه حضوری معرفی شدند.
 تعداد قبول شدگان نهایی آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران 285 نفر در گروه اول، 43 نفر در گروه دوم و 98 نفر در گروه سوم اعلام شده است.
 بازپذیری نوع اول به طلابی اختصاص دارد که به صورت رسمی در یکی از مدارس علمیه تحت پوشش مرکز تحصیل کرده ولی از ادامه تحصیل انصراف داده یا مطابق آیین نامه آموزشی از ادامه تحصیل محروم شده است؛ بازپذیری نوع دوم ویژه طلابی است که در آزمون مدارج نظام قدیم تحصیلی حوزه های علمیه خواهران شرکت کرده و موفق به اخذ مدرک تحصیلی سطح یک شده اند و بازپذیری نوع سوم مخصوص طلابی است که در یکی از مدارس غیرتابعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و یا در غیرحضوری جامعه الزهرا(س) تحصیل کرده و در حال حاضر متقاضی ورود به یکی از مدارس تحت پوشش این مرکز هستند.
 در این راستا آزمون جامع و واحد از منابع از پیش تعیین شده در میان داوطلبان بازپذیری برگزار می شود به نحوی که همه داوطلبان بعد از مصاحبه حضوری نسبت به تطبیق نمرات ارائه شده با واحدهای مصوب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اقدام خواهند کرد و نسبت به تعیین پایه تحصیلی برای ادامه تحصیل با توجه به آزمون تعیین می شود.
 به گزارش مهر، قبول شدگان بازپذیری مانند سایر طلاب سال تحصیلی را از 25 شهریورماه آغاز خواهند کرد.
 داوطلبان بازپذیری نوع سوم در صورت عدم کسب نمره قبولی در آزمون ورودی و در صورت دارا بودن شرایط پذیرش و همچنین وجود ظرفیت در مدارس علمیه خواهران می توانند از پایه اول مشغول به تحصیل شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد