همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرداخت بلاعوض دولت تا 85 درصد از هزینه سیستم‌های نوین آبیاری


دولت تا 85 درصد از هزینه ایجاد سیستم‌های نوین آبیاری را بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌کند   

108556.jpg

رییس جمهور در سفر استانی خراسان رضوی گفت: دولت تا 85 درصد از هزینه ایجاد سیستم‌های نوین آبیاری را بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌کند و تمام اختیارات دولت به ستاد کشاورزی استان ها تفویض شده است.

به گزارش خبرنگار ایانا، دکتر محمود احمدی‌نژاد افزود: بر اساس تصمیم دولت تسهیلات پرداختی از محل یارانه‌ها به کشاورزان امسال دو برابر خواهد شد.
وی خطاب به کشاورزان و باغداران گفت: دولت تا 85 درصد از هزینه ایجاد سیستم‌های نوین آبیاری را بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌کند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: در بسیاری از نقاط کشور مشکل آب وجود دارد و باید در بخش کشاورزی با ایجاد سیستم‌های نوین آبیاری در مصرف آب صرفه‌جویی و از روش‌ های بهینه استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه دولت در حمایت از کشاورزی ایجاد منابع آبی جدید است و شما مطمئن باشید اگر لازم باشد از دریای مازندران، خلیج فارس و حتی تاجیکستان برای کشاورزی آب می‌آوریم.
رئیس‌جمهور ایران تصریح کرد: دولت به استانداران اختیارات لازم را داده است تا مشکل زمین، حقابه و یارانه سیستم آبیاری کشاورزان را حل کند و از شما کشاورزان توقع داریم با تلاش فراوان بتوانید تولید محصولات کشاورزی را چند برابر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد