همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

صادرات محصولات کشاورزی از طریق گمرک انزلی کاهش یافته است

صادرات محصولات کشاورزی از طریق گمرک انزلی کاهش یافته است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انزلی گفت: در دی ماه سال جاری، صادرات محصولات کشاورزی از طریق گمرک انزلی به پنج کشور کاهش یافته است.

"محمدرضا ملایی" در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: در دی ماه سال جاری، 2 میلیون و 593 هزار و 760 کیلوگرم انواع محصولات همچون چای، خرما، کشمش، پسته، حنا، گل نسترن و قیصی به ارزش 44 میلیارد و 384 میلیون ریال از طریق گمرک بندرانزلی به کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه، اندونزی و انگلستان صادر شده که نسبت به سال گذشته با کاهش همراه بوده است.

وی افزود: همچنین در دی ماه سال‌جاری 38 میلیون و 664 هزار و 569 مترمکعب چوب از کشور روسیه و از طریق گمرک بندرانزلی وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29.3 درصد افزایش داشته است.

ملایی با بیان این‌که 2210 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان، تحت پوشش طرح مبارزه با آفات نباتی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کنترل عوامل خسارتی زراعی و باغی با اعتباری بالغ بر 66 میلیون ریال اجرا شده و در قالب 17 پروژه در سطح روستاهای شهرستان انزلی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: پیش آگاهی دوره رشد آفات، توزیع انواع سموم، نظارت بر مراحل رشد نباتات زراعی و باغی و اطلاع‌رسانی به کشاورزان از مهمترین اقدامات مدیریت کشاورزی در اجرای صحیح این طرح بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی انزلی خاطرنشان کرد: افزایش تولید در واحد سطح از اهداف سازمانی مدیریت جهاد کشاورزی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد