همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی با تسهیلات بانک کشاورزی در اردبیل

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی با تسهیلات بانک کشاورزی در اردبیل

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، کشتارگاه صنعتی شاهسون مغان با حمایت مالی بانک کشاورزی با حضور مسئولان محلی، مدیران کل دستگاه های اجرایی و استاندار استان اردبیل شانزدهم بهمن به بهره برداری رسید .
به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان اردبیل، برای اجرای این طرح مبلغ 13400 میلیون ریال ازمحل اعتبار SME توسط بانک کشاورزی تسهیلات پرداخت شد و موجبات اشتغال مستقیم 50 نفر فراهم شد.
بر اساس این گزارش، مهندس وکیلی مدیر شعب بانک در این استان در مراسم افتتاح این طرح گفت : برای هر یک از مسئولان بانک کشاورزی مایه بسی مباهات است از طرح هایی حمایت مالی می کنند که با راه اندازی آن گشایش مثبتی در روند زندگی و رفاه مردم اتفاق می افتد.
وی در قسمتی از سخنان خود با بیان عملکرد بانک در حمایت از طرح های اشتغالزا و همچنین رابطه مستقیم منابع و مصارف خواست با تمرکز حساب های خود نزد بانک ، در آبادانی و توسعه کشورشان سهیم باشند .
این گزارش می افزاید؛ مهندس وکیلی همچنین در ادامه به پرداخت تسهیلات از محل اعتبار صندوق توسعه ملی اشاره کرد و آن را فرصتی مطلوب برشمرد.
لازم به ذکر است این طرح در زمینی به مساحت 5/2 هکتار با 6000 متر مربع مسقف دارای دو خط کشتار برای دام سنگین و دام سبک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد