همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بهره برداری از طرح آبیاری کشت و صنعت شهید مطهری هرمزگان

بهره برداری از طرح آبیاری کشت و صنعت شهید مطهری هرمزگان

همزمان دهه مبارک فجر ، بهره برداری از طرح آبیاری قطره ای و سنتر پیوت کشت و صنعت شهید مطهری استان هرمزگان با حضور جمعی از مدیران و دستگاههای اجرایی انجام شد .
به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در مراسم افتتاح این طرح در سیزدهم بهمن ، عزیزی استاندار هرمزگان توسعه بخش کشاورزی را زمینه ساز توسعه کشور برشمرد و افزود : با برنامه ریزی های بلند مدت باید زمینه اشتغال و توسعه آب و خاک و همچنین استقلال اقتصادی کشور را فراهم کرد.
بر اساس این گزارش، دراین مراسم همچنین سجادی معاون وزیر جهاد کشاورزی از زحمات همه دست اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت : هم اکنون بیش از هر زمان نیز نیازمند توسعه طرح های صیانت از آب و خاک هستیم تا بتوانیم زمینه ساز اشتغال در بخش کشاورزی باشیم و موجبات توسعه پایدار جوامع روستایی را فراهم کنیم.
این گزارش می افزاید ؛ ظرفیت طرح کشت و صنعت شهید مطهری بالغ بر 600 هکتار است که 250 هکتار ان تحت کشت محصولات باغی و 350 هکتار زیر کشت محصولات زراعی واقع در روستای نازدشت بخش زیارتعلی شهرستان رودان است و کل سرمایه گذاری طرح بالغ بر 21 میلیارد ریال که مبلغ 13 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی استان هرمزگان برای راه اندازی و بهره برداری طرح پرداخت شد .
در بخشی دیگر از آئین افتتاح و بهره برداری از طرح آبیاری کشت و صنعت شهید مطهری ، خدایی مدیر عامل این شرکت از زحمات بی شائبه مسئولان و دست اندرکاران اجرای این طرح عظیم ، بالاخص تلاش بی وقفه کارکنان بانک کشاورزی استان هرمزگان قدردانی کرد و افزود :توسعه طرح های بزرگ مرهون تلاش تمامی زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم نیز استاندار هرمزگان و معاون وزیر جهاد کشاورزی و همچنین مدیر عامل شرکت فوق الذکر ، با اهدای لوح از مدیریان ، کارشناسان و مجریان این طرح بالاخص بانک کشاورزی استان هرمزگان قدردانی و تشکر کردند.


برای مشاهده اخبار مرتبط اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد